Gå til innhold

Nemi og dere andre som drikker bringebærbladte?!! Hjelp..


Mizzi & Prinsessa

Anbefalte innlegg

Kjøpte bringebærbladkapsler i stad på helsekosten her, og ho dama sa at teen ikke var å få tak i lenger. At den ikke lenger var på markedet. Dette fikk jeg ikke til å stemme helt siden dere andre drikker det. Hvor kjøper dere denne teen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjøpte på bringebærbladte på helsekosten senest på lørdag. Den kostet 25 kr. Tror det var en Life-helsekost jeg kjøpte den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig! Var det jeg var på i dag også.. hmmm.. Hun kan jo ikke hatt peiling.. *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkuratt vært å kjøpt både te og kapsler. Det var en sunkost butikk. Fikk beskjed om at kapslene hadde best virkning og at det også er bra å bruke etter fødsel fordi det får livmoren til å trekke seg sammen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvor du handler, men jeg kjøpte begge deler på Ski Storsenter på fredag. (på helsekost but.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra da påskebaby! Hvor lenge etter fødsel bør en spise dette for å "hjelpe" livmoren? Har kapsler jeg også, men tenkte å drikke te også :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skal til Ski en tur i morgen så da skal jeg jammen meg kikke på Ski storsenter Tigerjenta! Tusen takk! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sa at jeg kunne bruke de to uker etter fødsel.. Det kan jo være greit å prøve så lenge jeg har kapsler igjen..(håper jeg!!!)

 

Til anntintin: Det står at man kan begynne å bruke de fra uke 35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rettelse:

Det står på teen at man kan begynne fra uke 35. På kapslene står det ingenting.( jeg er i begynnelsen av uke 39) De vet det sikkert i butikken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...