Gå til innhold

Dere som kjente liv veldig tidlig


motherO

Anbefalte innlegg

- hvor tidlig var det? Jeg er 12 uker i morgen og går og lurer på om det virkelig er babyen jeg kjenner eller om jeg "lurer" meg selv. Det er akkurat som noen små fjær som kiler meg på den ene siden av magen av og til, men i går kjente jeg et dunk på den andre siden. Jeg må innrømme at jeg går og "kjenner" etter, da jeg har så lyst til å kjenne liv for å vite at det fortsatt er bra der inne. Har mistet før, men har vært på 3 UL allerede, siste i uke 11+1 og da var alt bra. Kan noen som kjente liv tidlig dele litt med meg? Legen påsto at jeg ikke skulle kjenne noe før i uke 20-22, men jeg har et barn fra før og da kjente jeg liv i ca uke 17 vet jeg. Er det bare tarmene som lurer meg eller kan det være..... *håp, håp* Takk for svar!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjente noen stikkaktige ting rundt den tiden, men i uke 13 var jeg HELT sikker på at dette var barnet ! Var hos legen på ullevål da jeg var 13+5 uker på vei, og da sa han at jeg har morkaken på baksiden og derfor burde kunne kjenne fosteret når som helst. Da sa jeg: jeg har kjent allerede, så sa han: ja det tviler jeg ikke på hehe !

 

Vi er veldig forskjellige, stol på deg selv :)

 

Koselig å kjenne den lille, føl deg litt frem så finner du nok etterhvert ut om det er barnet eller andre ting :)

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter terminen som jeg selv går ut i fra, så kjente jeg liv i uke 14. Hvis ul-terminen stemmer, så kjente jeg liv i uke 12!

 

Gubben kjente sparkene i uke 16! (Etter egen termin.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ei venninne av meg kjente veldig tidlig, og jordmoren sa dette ikke var mulig...men d viste seg at morkaka lå bak ved ryggen istedenfor fremme på magen...og da kan du kjenne liv veldig tidlig!! så det er mulig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan vere den lille du kjenner. Kjempe koselig;-)

 

Eg meinar sjølv eg kjente det i veke 12 denne gangen, medan eg kjente det i veke 17 sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...