Gå til innhold

Tidlige symptomer på tvillinger


Gjest Leelu30

Anbefalte innlegg

Gjest leelu22 *28.11.2006*

Hei

jeg spør her inne. jeg lurer så fælt på om det er fler enn to der inne.

Jeg er kun to mnd på vei og har fått mage allerede.

Jeg er ekstremt kvalm- sliter om natta, morgenen, ettermiddagen og kvelden. Ikke oppkast bare ekstrem kvalme.

Jeg har fått veldig tørr hud også. ser ut som sprekker i overflaten.

Må legge til at farmor er to-egged tvilling og dette har gått i generasjon i en år-rekke. Jeg har ingen barn fra før..

Jeg ble gravid rett etter p-pille slutt og veier mer og er høyere enn gjennomsnittet. Jeg er 181. (så det stod på babyverden at dette kunne øke sjangsen)

 

Noen som kjenner seg igjen i symptomene?

Skal på UL den 19 april :) er så nysgjerrig..

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Hei !

Veldig vanskelig å svare på, for det vil uansett bare bli antagelser. Eneste måten å finne det ut på er på ultralyden, så du må nok bare smøre deg med tålmodighet. Jeg hadde overhodet ingen symptomer på at jeg ventet tvillinger, var sikker på at det bare var en baby inni der, så sjokket var stort på ultralyden i uke 18 da vi så to babyer.

Lenke til kommentar

Hei! Jeg kjenner meg igjen i symptomene du beskriver. Jeg var mye kvalmere enn da jeg var gravid med bare ett barn i magen, fikk tidlig mage og har ekstremt tørr hud og tørt hår. Trenger egentlig ikke vaske håret lenger, og må bruke vaselin på hendene! Men ellers er jo en tidlig ultralyd eneste måten å finne det ut på, som de andre sier! Jeg var ikke til ultralyd før i uke 20, men hadde jo hatt mistanken lenge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...