Gå til innhold

Skal inn til ul-måling og samtale idag..


luna75

Anbefalte innlegg

Er kjempespent! Skal inn og måle babyen (stor baby sist gang) og samtale idag. Er nå snart i uke 38 og slitsomt å ikke vite om det blir ks eller fødsel, hva en skal forberede seg til.

Wish me luck :o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vurderes du også for keisersnitt pga av stor baby???? Jeg fødte også stor baby (5kg) forrige gang..... vanskelig fødsel. Det ser ut at denne bebisen er stor også!!! Jeg vet ikke hva jeg vil og syns det er kjempevanskelig- vil mye heller ha et planlagt keisersnitt, enn hastesnitt?? De har sagt de skal sette igang fødsel før tiden, men vet at det kan bli en lang og tung fødsel også???? Hva tenker du?? eller andre med stor barn erfaring???? Får jo så mange ulike råd også!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært inne, og de sier at barnet er større enn gjennomsnittet, derfor vil de sette meg igang innen ei uke! D blir 10 dager før termin det...

De skal bruke et ballongkateter i livmorhalsen for modning, og tar vannet for å få rier.. Men - er blitt lovet epidural og det SKAL jeg ha.

Tar nå modningsakkupunktur annenhver dag for å bli mer moden i en fart!

 

Er også blitt lovet at hvis fødselen drøyer får jeg keisersnitt, og jeg blir ikke liggende like lenge som med førstemann ,det er jo betryggende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...