Gå til innhold

Da må jeg dessverre takke for meg


@nit@

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åååå så leit å høre.

Kan jeg spørre deg hvor langt du var på vei?

 

Masse lykke til videre.

Håper vi ses her inne snart igjen:O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så leit å høre..... Ta vare på deg selv og husk at du har lov til å være lei deg nå.

Trøsteklem fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff.det var kjempetrist.. Har vært gjennom det samme selv, og føler virkelig med deg.

Det som fikk meg over kneika var å bruke noen dager på å sutre og grine og bare sitte i sofaen med fjernkontrollen og ikke snakke med noen. Selvfølgelig ikke sikkert det er riktig for deg, men ta deg tid til å være lei deg.

Når det er sagt, så tenk på at det kommer en ny spire som blir hvor den skal være helt til termin! :)

 

Lykke til, og trøsteklem herfra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg var 7+4.

 

Dette var en skikkelig nedtur. Vi har jo prøvd i tre år nå, og jeg hadde gitt opp egentlig. Trodde ikke at jeg ville bli gravid. Derfor var jeg så indelig glad når jeg ble det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff.....har nesten ikke ord.Vet ikke helt hva jeg skal si...

Men håper inderlig dere klarer å finne styrke i hverandre i tiden fremover og at en ny spire sitter snart..

Ta godt vare på hverandre!

 

klem¤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy søren hvor urettferdig.. stakkars deg. Dette var trist. Dette må være uendelig trist for dere. Mange varme tanker fra meg til dere. Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffda, så forferdelig trist... Ta tiden til hjelp, uanset hvor svart det ser ut nå, så blir det lettere etterhvert!

Har selv opplevd å miste, og det er viktig at man tar vare på seg selv. Alle rundt deg vil nok dessverre vente at du kommer over det snart, men det skal ikke du bry deg om, for det vil ta litt tid! Men plutselig vil du våkne en morgen og det er ikke lengre det føste du tenker på...

 

Hørte et bra sitat da jeg mistet:" Jeg hører du sier at alt vil bli bra om litt, men fortell meg hvordan jeg skal takle det nå..."

 

Lykke lykke til videre!

Stor klem fra en som har tvillingengler og en ny spire...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff nu blei æ lei mæ....Håpe det går bra me dæ, det e bare å prøve videre...Har vært igjenna det samme som dæ....Det e kjempetrist, men du må bare tenke at det va ei mening me det denna gangen! Du blir nok gravid snart igjenn, nu som du har så masse hormona i kroppen!

Lykke tell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette var dårlige nyheter, skikkelig triste greier. Har opplevd både SA og MA selv, og råder dere til å gi dere tid og lov til å sørge. Inderlig urettferdig siden dere har prøvd så lenge, men om det er en fattig trøst så betyr jo dette at dere kan blir gravide. Sender en stor trøsteklem herfra.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...