Gå til innhold

November: Ny her :)


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei, hei!

 

Nå følte jeg det var på tide å melde seg inn i novemberklubben!

Dette blir mitt første barn, jeg er 8+4 og har foreløpig termin 19.11.

Jeg har ikke ønsket å involvere meg for i mye i gravidegreier til nå, i frykt for at det skal gjøre det verre å takle om noe går galt...

Men følelsen blir bedre og bedre for hver dag som går, og jeg har kommet frem til at man jo må nyte denne tiden så mye man kan.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei jeg er ny her jeg å...

Har foreløpig beregnet termin 12.11..

Koselig at det er flere her som har termin rundt da jeg selv har det..Kjedelig å gå alene med dette...Tiden går så sakte om det ikke er noen å dele tiden med...

 

Jeg å gleder meg masse masse!!!

 

Du får ha masse masse lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Velkommen skal du være. Husk at dersom noe skulle skje har du mange her til å trøste deg. Men ikke tenk på det. Nyt tiden og gled deg over den lille som vokser hver dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei gledermeg har termin 2 dager før dej jeg da:-) har samme følelsen jeg og,men noe sier mej at alt går bra,og da gjør de helt sikkert de:-) dette blir mitt andre barn, har en datter på 4 fra før.. håper alt går bra me dej:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! å VELKOMMEN i klubben!!=) å GRATULERER med frøet ditt;) Dette blir mitt første også...Termin 15.11....;) Skjønner tankegangen din..å det er heeelt naturlig! Jeg prøver å fokusere på det positive...Og GLEDER meg til jeg er over den "magiske grensen"...;) Er jo ikke SÅ lenge til!!;) Noe svangerskapsplager hos deg da? Jeg for min del er en del kvalm...Så gleder meg til den også forsvinner;) LYKKE til iallefall!!!=) Vi står sammen om dette;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, takk :)

 

Jeg er også plaget av kvalme. Det er så slitsomt. Har ikke kastet opp en eneste gang, men kvalmen er der så og si hele tiden..

Det skal bli utrolig godt når den forsvinner, ja :o)

 

Den "magiske grensen" har fått et stort kryss i kalenderen min. Gleder meg stort til å dele nyheten med familie og venner! (Vi har bestemt oss for å ha denne koselige hemmeligheten for oss selv frem til det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er ikke plaget me noe bortsett fra kjempe vonde bryster! men var ikke plaget i mitt første svangerskap heller:-) hihi lucky me:-) vi og skal holde de for oss selv,men så er de så godt å ha denne siden for da kan man liksom si til alle her at man e gravid:-) kjempe mye lykke til og gratulere så kjempe mye:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Er ny her jeg også! Har termin rundt 25 november...Mitt første barn;)

Har igrunnet hatt 2 tøffe måneder foreløpig,har hatt blødninger og vært på 2 ultralyder allerede...Men nå ser jeg lysere på alt! Er stortsett kvalm hele dagen,så d blir godt å slippe d!

Gleder meg til at magen vokser og til å få vite hvilket kjønn d blir!

Lykke til:)

 

Moni 82

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...