Gå til innhold

Venter nr 4....blir tett mellom de to siste..Noen med erfaring??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei hei...

Jeg har tre barn nå og har funnet ut at nr 4 er på vei..Er veldig usikker og håper det er noen med erfaring på dette området som vil fortelle litt om hvordan det er å ha 4 barn..

Og to tette iallefall...

Veldig usikker men vil ikke fjerne den lille spiren i magen...

 

Håper på svar!

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Her i huset har vi tre gutter fra før, yngstemann er snart 15 måneder. Til sommeren kommer neste... Aner ikke hvordan det er med fire barn i forhold til tre, egentlig. Men, det er hektisk i dag, og blir helt sikkert enda mer hektisk til sommeren :-)

Jeg er selv vokst opp i en søskenflokk på fire, og min mor sier nå at det ikke er så stor forskjell på 3 eller 4 barn. Det blir hektisk det første året, rutinene må være stramme, men de to som er født så tett vil ha mye glede av hverandre. Har selv en bror som er bare 12 måneder eldre enn meg, og moren min mener bestemt at det var mye mindre "mas" med oss to, enn med de andre to (håper hun har god hukommelse).

Du klarer det du MÅ, så det er bare å stå på.

Ps.nå blir det kanskje ny bil... minibuss?

Lenke til kommentar

Eg venter da nr.5 nå..... det var kort imellom 2 og 3 hos meg. Menovergangen ifra 3 til 4 var ikke så stor. Eg syntest det var vanskelig først når eg kom hjem, hadde ingen til å hjelpe meg så det var litt tøfft i ei periode men så ble det ganske fint etterhvart. Dei andre ungane storkoste seg over lillebror...

Nå gleder alle seg til at babyen skal bli født, minnste mann er nå 3 1/2 år, så nå har eg barn i alderen 13, 8, 6 og 3 år og venter nr.5 om 12 dager....

Men det krevst planlegging og masse energi og tid til at alle skal få oppmerksomhet.

Men det har du kanskje allerede nå opplevd med 3 barn......

Masse lykke til vidare

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...