Anonym bruker Skrevet 11. april 2006 #1 Skrevet 11. april 2006 Dette trenger du: *En ferdig kylling *En brokkoli *En boks lettrømme *En tube baconost *Revet ost Riv biter av kyllingen (uten skinnet) og legg det i en ildfast form. Kok brokkolien i noen få min (skal ikke være gjennomkokt). Legg brokkoli bitene over kyllingen. Bland rømme og baconost godt sammen og ha over kyllingen og brokkolien. Ha deretter revet ost over. Settes midterst i ovnen i 30 min på 180 grader. Serveres med ris og hvitløksbaguetter. Kjempelett å lage! Anbefales!
Gjest Skrevet 23. april 2006 #4 Skrevet 23. april 2006 Denne var veeeeeldig god! Kommer helt sikkert til å lage denne retten flere ganger....
yo** Skrevet 26. april 2006 #6 Skrevet 26. april 2006 Nå er jeg og samboer gode og mette etter å ha spist denne retten. Jeg lagde den helt etter oppskriften, men hadde også med litt løk i tillegg. Den smakte kjempegodt! Tusen takk for den supre oppskriften, kommer nok til å lage dette flere ganger. Veldig enkel å lage også )
Hildrandedu Skrevet 4. juni 2006 #9 Skrevet 4. juni 2006 Den var god. Kan godt tenkes jeg lager den igjen ja :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå