Gå til innhold

Positiv??? Gravid??!?


Gull i magen:-)

Anbefalte innlegg

Tokk akkurat en test fra billigtester, og det kom opp to streker, en veldig sterk on en ikke fulllt så sterk...men så jo at det var to der..

 

Sist syklus var på 44 dager, til nå har denne vært på 46 dager.

 

Hva slags erfaringer har dere med billigtester??? Tror dere jeg er gravid???

 

Jeg tørr liksom ikke håpe for mye, men blir jo vldig glad da:-)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg fikk ikke utslag på min, men fikk 3 positive med klart kryss senere på dagen.....

 

Stoler ikke helt på disse billigstrimlene lengre....

Fikk heller ikke utslag på EL-tester forrige pp....men ble gravid for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok en billigtest 5 dager før IKM den ble sånn som du beskriver. Svak posetiv... Nå er jeg 5 dager over IKM og har tatt to billigtester til. Begge ble negative. Jeg føler meg gravid. Men vil ikke kjøpe noen dyrere test før jeg begynnre å bli kvalm. Er jeg gravid så blir jeg kvalm snart... I løpet av en uke.

stoler ikke helt på disse billig testene nei....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt flere billigtester tidligere, aldri vært positive. Men jeg er også litt usikkre på de. Så har nå vært på apoteket og kjøpt to cb tester. Tar den ene nå om litt og den andre i morgen tidlig. Så får vi se hva resultatet blir da... Spennans.... :-)

 

Men takk for svar begge to:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

El testene fra billige tester funket fint ihvertfall :-) Og en strek er en strek også på billige tester. De testene viser svakere strek enn på andre tester, så du vil nok få sterkere med en annen test.Men gravid er du ja :-) GRATULERE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...