Gå til innhold

BIM treff i Drammen for prøvere OG gravide april/mai :o)


Chiquita Bananas

Anbefalte innlegg

Hmmm....kanskje feil overskrift første gang !

Prøver igjen...

 

Har lagt inn et innlegg på 1.tri om et BIM treff for både prøvere og gravide i Drammensområdet...men det er åpent for alle som vil..

Alle i Norge som har lyst å reise til Drammen og møte andre skravlekjerringer er hjertelig velkomne og de som kommer med tog, buss eller ikke er kjent - vil bli henta eller møtt av noen som vil ta deg til møtestedet.....

 

Håper det er noen her inne på BliGravid som henger seg på.

 

Har allerede vært BliGravid treff tidligere....!!

Var litt skremmende første gangen, men dagen før så chatta alle vi som skulle møtes - og det gikk i ett !!

I flere timer...så da var det ikke så skummelt lengre ;o)

Og da vi møttes så gikk praten like lett.....Så dere trenger ikke å være redd - vi kjenner jo hverandre nesten mer enn hva våre venninner gjør ;op

Hehehe.....har hatt litt merkelige samtaleemner og fått skjeve blikk fra nabobord når dem fanger opp hva vi snakker om...hihihihihi

tappen, EL, ELslim, sædceller....hahhahahaha

 

Dette anbefales !!

Blir så motivert etter et slikt treff !!

Vi som allerede treffes - har begynt å møtes i ukedager....vi savner treffene :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jo det hadde vært kjempe moro det,

 

Jeg bor jo et lite stykke unna og jobber masse, og har to unger, men hvis man vil får man det til, lever jeg etter,

 

Man bør vel sette opp en dato etter hvert, slik at man kan planlegge det litt, med hensyn til barnevakt, jobb etc.

 

Men vil gjerne komme, hvis jeg tør, er jo ganske ny her inne og det er jo litt skummelt he he he

 

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er fleksible - så vi kan sikkert treffes i vestfold eller nærmere Oslo.

Men da kan dere komme med forslag om plasser :o)

Er ikke fastsatt noen plass enda ;o)

 

Avogtil så hjelper det å chatte på forhånd...så for de som vil chatte så kan dem legge ut msnadressen sin eller be noen legge ut sin - hvis ei har hele navnet i sin msnadresse....

 

Hvis du går inn på 1.tri så ligger lista over datoer under innlegget mitt.

Der kopierer du hovedinnlegget inn i et nytt innlegg og skriver navnet ditt der det passer for deg :o)

Og da forslag over møteplasser ;o) da har du sjansen !!

Så kopier fra Forslag over møteplasser og hele datolista - slik at den hele tiden blir oppdatert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Juuhuu....så bra LitjPia !! Nå ble jeg glad - men jeg hadde sendt en melding og hørt med deg hvis jeg ikke så at du hadde skrevet deg på innen vi finner en passende dag......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dytter denne opp ;o)

vil ha mest mulig jenter på treffet...hehehehe.......kommer til å bli såååååååå gøy !!!

Lista ligger inne på 1.tri med samme overskrift...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dytte *

 

noen flere som vil være med ???

Lista ligger inne på 1.tri....greit å samle alle på samme liste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...