Gå til innhold

Teutonia 3-hjuling eller quinny freestyle 3xl? Hmm..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Tenker det blir en av dem, med softbag i. Skal brukes fra nyfødt. Er det stor forskjell på disse to, og hvorfor bør jeg velge den ene fremfor den andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har erfaring med begge og kan derfor gi deg dette svaret;

teutonia er ei fin vong, softbagen brukte vi vel ca til jenta var 6mnd, hun er stor og det var god plass. hun er født i april og lå i softbagen med lammeskinn, dun vogndyne og tepper alt ettersom værforhold. til quinny er det ikke softbag, men hardbag, den har jeg ingen erfaring med, begynte å bruke quinnyvogna direkte med sportsdelen. men ei venninne har brukt hardbagen og likte den veldig godt. anbefaler en orginal quinnypose eller ticket 2 heaven pose i bagen.

jeg angrer fordi jeg kjøpte teutonia egentlig, for vi bytta den jo ut etter bare 6 mnd. synes quinny vogna er ei knall bra sportsvogn. men merk; jeg har ei quinny formula, det er ei mye bedre vong enn comforten...bare så det er sagt;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ha satset på en Teutonia Spirit S3. Den var ny nå i år, så det er ikke den vognen innlegger over meg hadde. For å si det kort har S3 alle fordelene til Quinny + noen til. Den er stødigere, smalere (Jeg har sust elegant forbi folk med Quinny som har hatt problemer i trange butikker), kalesjen er mye lunere. På S3 kan du ta av en del av kalesjen om sommeren slik at det bare er myggnetting bak. Svalt og godt hvis det er veldig varmt. Begge vognene er forholdsvis små, du kan nok ikke regne med å bruke dem hele vognperioden. Men det synes jeg er ok, vogner som kan snus begge veier som disse blir tyngre (de veier litt over 14 kg), og når ungen er et par år har vel de fleste lyst på noe litt lettere.

 

Jeg lurte lenge på å kjøpe Comfort, men etter å ha prøvd Spirit S3 var jeg ikke i tvil! Når det er sagt synes jeg Comforten er veldig pen å se på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 180 cm, og er veldig fornøyd med en Mistral. Får regulert håndtaket akkurat slik man vil. Tanta til barna er 160, og vogna er super til henne også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...