Gå til innhold

tar sjansen på å melde meg inn her..


Gjest

Anbefalte innlegg

hei hei er endelig blitt gravid igjen etter en ma i uke åtte og en sa i uke seks..siste i april i fjor...har så siden ligget i hardtrening i nesten ett år, før det endelig klaffet igjen, og det i en måned vi aldri....hadde trodd det skulle gå..kort lutealfase...men her er jeg, foreløpig termin fjerde desember... er altså 6+1 uke på vei...ifølge legen, men er syv uker ifølge bim, hva er det riktigste å følgee??

har fått time til ul neste tirsdag (bare en uke til) pga vår forhistorie...glede\gruer meg veldig. vel det var litt om meg..snakkes mer en annen gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer! Skal krysse fingrene for at det går bra med spiren din denne gangen..

 

Når du er 6+1 så er du seks fullgåtte uker og i gang med den syvende uken. Altså er du i uke 7, så da stemmer jo BiM.

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse! Jeg var på ultralyd i går også, fordi jeg ikke visste om jeg var ca fem eller ni uker på vei. Fikk fastsatt termin til 10. Des, så da er vi jo ikke så langt fra hverandre ; )))) Går selv ut fra at jeg er 5+5 på vei...tror ikke jeg skjønner dette helt jeg...har vi forskjellig "uker på vei" fordi vi har ulik menssyklus? Nå har vi i alle fall noe å glede oss over i påska, JIPPI!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for tilbakemeldinger..så festlig å ha noen som er nesten like langt kommet i svangerskapet...hvordan er du i formen?? har lite symptomer synes jeg selv...men springer ofte på do, blir kvalm hvis jeg ikke får mat regelmessig og er vond i brystene innimellom. er det foressen unormalt å måtte kneppe opp buksene når en ikke er kommet lenger enn det jeg har?? har kapitulert til noen gode vide bukser som ikke strammer over magen.....uff da hvordan skal dette gå utover???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du beskriver meg:)

Sitter her med buksene åpne i livet for jeg syntes det presser sånn på nederst i magen.

Begynte med morgenkvalme først i dag,har hatt det på ettermiddagene frem til nå.Slet med å komme meg på jobb i dag, men måtte bare tvinge meg selv til å gå! Men alle symptomene er verdt det som skal skje.....

har temin 5 des

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måtte le, eg sitter her i sofaen med åpen bukse og er kun i 6 uke.

Har det ellers ok, litt trøtt og småkvalm av og til og uggen i magen, kanskje derfor buksa strammer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...