Gå til innhold

Uææ sprøyta skal tas..


Smilet:)

Anbefalte innlegg

Hei gode, snille jenter!

 

Jaja, må jo si eg kvir meg litt til i kveld då..

Reiser på hytta i dag, så se for dåkke samboer og meg på hemsen der første sprøyta skal tas... Uff uff...

Men det skal gå bra!! Bare kvir meg litt ja..

 

Blir borte noen dagar no, skal hilsa på påskeharen som har lovt oss et skikkelig gullegg som skal klora seg fast:)

Han skulle komma innom dåkke andre og!!!

 

Ha ein riktig GOD PÅSKE alle sammen:)

 

Påskeklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Smilet:)

 

Dette går så bra så c";)

Dette er jo tredje forsøket mitt, og jeg kjenner faktisk at jeg gleder meg (!) til å begynne med sprøyter i morgen... Det eneste jeg gruer meg for er eggløsningssprøyta, men det er jo lenge til jeg skal ta den.

 

Syns det var betryggende å høre at du hadde fått lovnader fra påskeharen om at vi alle skulle få gullegg!!!! Dette må jo bare funke!!!

 

Stor påskeklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det lover meget bra! Påskeharen er til å stole på den:)

Men du, er eggløsningssprøyta verre? Fortell litt om den er du snill:)

Ja, det skal gå bra i kveld, bare gruer meg litt:)

 

Tvi, tvi Paddelora!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uææææ!!!

JA, fortell om den eggløsningssprøyta!! Nå ble jeg skikkelig nervøs, og så jeg som gruer sånn for å ta den første Progynovasprøyta på torsdag... ****skjelve, skjelve****

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er ikke så veldig mye verre, det er bare jeg som er så pysete!!!!

Dumme meg er redd for å sprøyte inn luft... Men det er jo ikke farlig når man ikke skal sprøyte den inn i en blodåre - men der kommer pysa inn vet du, det kan jo hende jeg treffer en...

 

Så "dum" er altså jeg...

 

Nei, dette går bra ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hehe. Kjenner følelsen. Skal begynne med sprøytene 10.mai. Gruer meg no sinnsykt for å stikke meg selv... og syns ikke jeg har no unnskyldning fordi jeg er sykepleier og stikker mer enn gjerne alle andre...

 

Lykke til Smilet:) Dette går kjempegreit skal du se.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Susilla.

 

Skal og begynne med sprøyter 10 mai. Jeg begynner med spray på søndag. Ligger vi helt likt vi da. Hvor hører du til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jasså, så det er luft som sprøytes inn med eggløsningssprøyta?? Det visste eg ikkje...

Hm.. men det må gå bra det og!

Nærmer seg styggelig no, skal ta den kl.19, så då må dåkke tenka på meg jenter!!

Samboer som skal ta den, han som vil gjør den jobben, så versågod:)

 

Nok ein påskeklem fra

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Smilet:)

 

Såg du skulle begynne med sprøtene i dag. Det kommer til og gå så fint atte.....

Eg har sprøyteskrekk, men det gikk kjempefint med disse nye pennane. Du merker nesten ingenting. Bare slapp av og la gubben ta jobben :-) Eggløsningsprøyta er bare litt verre i og med at det er ei sprøyte, du vil bare kjenne litt meir press akkurat når du sprøyter inn.

 

Ønsker deg lykke til og en riktig god påske!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk twins:)

 

Det høres bra ut! Godt å høre noen ord fra deg som har litt erfaring:) Håper det går fint med deg!?!

No pakker vi og er klar for hytta!

God påske til deg og!

 

Påskeklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde sprøyteskrekk da jeg begynte med mitt første forsøk for ca 3 år siden. Men det har gått så bra. Er det for ille - bruk englekrem de første gangene.Den gangen var eggløsningssprøyta værre enn den jeg tok for noen måndeder siden. De hadde fått en ny og mindre utgave, så sprøytespissen var ikke mye større enn den på pennen. Det gikk så lett som ingenting. Jeg er stolt av meg selv.

 

Lykke til - dette klarer du fint.

Hilsen ekssprøytehater som nå er litt tøffere.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen

 

Går kjempefint med meg. Bare 10 uker igjen nå :-) Har så smått begynt og forberede meg på det som skal skje. Blir fryktelig spennende denne gang. En helt annen opplevelse enn sist gang.

 

Prøver så godt eg kan å forberede de to andre på ka som skjer, men han eine meiner at babyen kan bo ute med bikkja. Veit ikkje heilt om de klare å forestille seg ka det går ut på med ein ny baby i huset. Er vel kanskje ikkje bare bare å dele opmerksomheten, men håper det går bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...