Gå til innhold

IKM 20 april!


kjærlighetsbarn i magen

Anbefalte innlegg

Er det noen andre som har IKM rundt den tiden? Føles så utrolig lenge å vente. Har bestemt meg for å slappe av, og ikke tenke på det hvert sekund. Begynner allerede å kjenne etter om jeg har noen symptomer. Skal på påskeferie, og det blir sikkert noe drikking der. Har jo lyst til å leve som normalt, men da blir det litt rart å ikke ta noen øl på ferie hvis jeg evn skulle vært gravid. Hva gjør dere andre som har IKM rundt den perioden? Nedturen blir ekstra stor hvis man har levd som om man er gravid og ikke er det.....

 

Uansett, God påske alle sammen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har El nå i disse dager, men lev som normalt, man kan ikke slutte å leve selv om man har lyst å bli gravid, tenk på hvor mange som har vært gravid uten at de visste det og drukket og røyket, det har da gått bra for dem mener jeg,

 

kos deg du, man trenger ikke å drikke hver dag og bli full heller, men kose seg og nyte livet, så får man heller se

 

uansett lykke til masse, og en riktig God påske,

 

det er lenge,

 

"Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves",

 

men den er litt kjiip innimellom da

 

he he

 

kos og klem til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann. Jeg har også IKM den 20.april!:) lenge å vente ja...heldigvis går det litt fort nå som det er ferie.....har litt samme dilemma selv jeg. Er hjemme på påskeferie og da skal jo liksom gjengen samles og det blir en liten fest. Hvis jeg ikke drikker så vil jo folk skjønne det med engang.....hmm. men det sies jo at man skal leve normalt fram til man finner ut at man er gravid. Vet ikke jeg......er i 1.pp da så sannsynligheten er jo liten....

 

Lykke til dere andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...