Gå til innhold

Spraystart snart!


Mariza

Anbefalte innlegg

 

Hei

Henta pakken på posten igår - kosta 9100 kr.

Må innrømme at jeg plutselig kjente at dette er alvor. Vi skal gjøre et forsøk på å få nr 2.

Begynner på sprayen 22.april - og sprøytene skal jeg begynne med 10.mai. Noen flere som skal begynne i den tida???

Forsøker stadig å kjenne på magefølelsen om dette kommer til å gå bra, og jeg har egentlig tro på at det gjør det. Så kanskje jeg til sommeren får lov å gå gravid og være kvalm og hele pakka. Men -spennende blir det iallefall.

-S-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisan!!!

 

Vil bare ønske deg lykke til c";)

Er et stykke foran deg med forsøket, for jeg skal begynne med sprøyter i morgen.

 

Påskeklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg. Ligger en uke foran deg i løypa jeg. Jeg begynner med spray på førstkommende søndag. Sprøytene starter jeg med 10. mai.

 

Visst blir det spennende.

 

Jeg betalte 2400 for to flasker med Synarela nesespray. Gonal-F sprøyter blir sendt i oppkrav ca ti dager før jeg skal starte på disse. Så da er det bare å ha pengene klare. Dette koster flesk, men det er verdt hver en krone. Det er ikke noe annet jeg heller ville brukt disse pengene på faktisk. Det er bare snakk om prioritering. Noen kjøper seg ny sofa, vi kjøper oss barn. Slik ser jeg på dette. Adopsjon er også kostbart, men et alternativ for oss slitere.

 

Lykke til med sprayingen da.

Og god påske.

 

Påskeklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med spraystart!

 

Er allerede "erfaren" sprayer, jeg, og begynner med sprøyter på torsdag.

 

Jepp, dette er spennende! Nesten litt i overkant noen ganger, synes jeg. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg

 

Vi har legetime den 18.4 og går alt etter planen da starter jeg med spray den 19. eller 20. Så da kan vi holde følge vet du...

 

Ha en god påske

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Lykke til. Prøver selv å få nr 2 nå. Bruker spray og starter med sprøyter den 13 april. God påske. Flott med god magefølelse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...