Gå til innhold

Krampe i lår?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei,

de siste nettene har jeg vært veldig plaget av kramper i lårene. Er det noen som har erfaringer med dette? Noen gode kjerringråd og anbefale? Tar kalk. Er i uke 32.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært plaget med det samme, henholdsvis krampelignende smerte i hofte/lår. I tillegg har jeg vært plaget med sinnsykt rastløse ben om kvelden. Jeg begynte å gå til akupunktur hos en som driver med fødselsforberedende akupunktur og etter to ganger er jeg nesten ikke plaget med krampene mer. Hadde aldri trodd at akupunkturen skulle hjelpe så godt. I tillegg har jeg fått mye mer energi og lettere i pusten. Anbefales!

 

I tillegg til akupunktur tar jeg en magnesiumkapsel ca en time før jeg skal legge meg om kvelden. Vet ikke om dette virker, men lever i troen :). Har også en kjempesnill samboer som masserer føttene mine nesten hver kveld.

 

Lykke til med krampene

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg plages også veldig med dette, er i uke 34 nå. Jeg har fått tips om å spise banan før leggetid, pga kalkinnholdet - også syns jeg det hjelper hvis jeg ligger leeeenge i badekaret med veldig varmt vann. Da sover jeg godt etterpå :o) Det kan også hjelpe å tøye ut, hvis du får tak i de musklene det gjelder - noe som kan være problematisk for meg, sa jeg har veldig bekkenløsning og smerter i forbindelse med dette. Ønsker deg uansett lykke til videre :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...