Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. april 2006 #1 Skrevet 11. april 2006 Etter dager med kos og kos og atter kos med nurket, endte jeg opp med låsning i nakke/rygg og full betennelse i dette området.....sukk....som om operasjonssår etter ks ikke var nok.... Så da var det legevakt og hjem med paralgin forte og voltaren... Har hatt en natt bestående av en følelse av å være skilpadde (litt seig og treig liksom:-) som har pumpet for harde livet, mens lille prinsesse har fått økologisk morsmelkserstatning.....Etter at hun fikk det, som slo henne ut som en betongkloss, pang så sov hun i timesvis, og mor pumper og pumper og får til en skvett her og en der, så blir det jo litt motløst...skal innrømmes ja... MEN, jeg vet at jeg kan og får det til, ikke tvile, ikke tvile..... Jeg har nok melk, det er bare det at min melk ikke får henne til å sove like godt på natta.....hmmm....tenke tenke....kanskje hun kan få en liten attpåtår etter at mine bryst er tømt på kvelden....hmmm..... Akk ja, hvilke bekymringer. Men først må jeg til kiropraktor i ettermiddag og knekkes tilbake til normalstilling:-) Takk jenter, for at dere gidder å høre på meg......synes egentlig kjempesynd på meg selv akkurat nå......og tonetroll2, jada jeg sipper og griner jeg også, selv om jeg trodde det skulle bli bedre etter at hun kom vesla:-) Tjihi...må jo le litt også da... Lurer på hvor alle disse hormonene egentlig kommer fra jeg:-) ???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå