Gå til innhold

Drittnatt!!


maimamsen!!

Anbefalte innlegg

Klageinnlegg! I natt har vært den verste til nå i svangerskapet! Har ikke fått sove i det hele tatt,kunne ikke ligge på ryggen for da holdt jeg på å besvime og uansett hvilken side jeg la meg over på protesterte babyen noe helt vanvittig! Dessuten er jeg kjempestiv i både ryggen og begge skuldra! Har ikke termin før 28.mai,hvordan skal dette gå? Kommer til å gå rundt som en zombie..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ah, jeg skjønner deg godt! Hadde en drittnatt jeg også. Mye kramper i lårene av andre ting, sparking og snorking fra samboer. Tror jeg har sovet i to timer, sitter nå på jobb og føler meg helt zombie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zombie her også!

 

Vont i ryggen, halsbrann og oppkast på morraskvisten. Føler meg sikkelig lekker med blå ringer under øynene, håret til alle kanter og i en utslitt morgenkåpe!

Men jeg blir lykkelig allikevel: synes det er herlig å våkne opp av at lille gutt sparker der inne :-) Og så er det jo bare 6 uker igjen!

Skal ta en dursj, spise noe frokost og ta det helt med ro i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må være lov å sutre litt innimellom vel....Sitter på jobb som en zombie jeg også..... I natt våknet jeg av at jeg lå halvveis på ryggen med begge arma ned langs siden som støtte, og de armene var totalt dovnet bort..... Har termin i midten av juni, så dette blir antakelig bare bedre og bedre ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter og humrer litt og ler av dere... :o) Jeg har hatt en god natt inatt, oppe på toalettet et par ganger og sovet resten. Men det er en sjelden natt for meg for jeg har vært borti det meste av det dere beskriver... det er helt pyton og natten virker uuuuendelig lang.. Da jeg gikk på jobb var det også helt uutholdelig, kjenner meg godt igjen i zombiebeskrivelsen!! Kan trøste dere med at ikke alle netter er like ille, det kommer sikkert snart noen gode netter der dere iallefal får sove litt mer.. Jeg skal iallefall nyte denne gode natten jeg hadde. Har hatt kjempevonde kynnere om natten den siste uken, tror jeg går med litt åpning... Blir litt mer på alerten da.. men har fortsatt 28dager til termin.

 

ha en fin dag jenter og nyt de stundene dere klarer å slappe av!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet akkurat hvordan det er.. selv våkner jeg minst hver time, hver gang jeg snur meg!!og da må jeg opp på do!! samboer ligger ved siden av å snorker, det hjelper ikke akkurat!!

er ikke i seng før nærmere tre hver natt, før det får jeg ikke sove..tror kroppen blir litt vant til det..er egentlig ganske opplagt på dagtid..selv om jeg er tidlig oppe..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe..godt å høre at jeg ikke er alene om saken! Gleder meg noe helt vanvittig til jeg kan begynne å sove på ryggen igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er ikke alene nei. Jeg og sover ofte dårlig, men det hjelper masse å legge ammeputa mellom bana. Prøv det:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du blant de som har kasta opp i hele svangerskapet, siden du skriver at du kasta opp i dag, og du bare har 6 uker til terminen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare gleder meg til å kunne få sove på magen igjen:-) sover ikke så godt verken på siden eller på ryggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, ja, kjenner til problemet!!

 

Men vi bør jo egentlig bare være glade for at babyen er aktiv, da ;p Tror ikke vi hadde sovet noe bedre om det var helt stilt inni magen. Jeg prøver iallefall å trøste meg med det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...