Gå til innhold

Kjære kimby eller andre klarsynte..


Nickie_og_GuttaBoyZ

Anbefalte innlegg

hei kimby.. ble bare tipset av noen på bim at du drev med utdrivelse av ånder.... Jeg har et... uhm.. problem... i huset der jeg bor...

 

jeg føler det er noe/noen som går igjen her... det skjer alltid ting på soverommet der jeg sover! alt mulig... jeg har opplevd så mange slike ting, det er faktisk de fleste steder jeg har vært når jeg tenker meg om.... dukker som regel opp etter litt tid. Men altså, er dette en spesiell person? hva vil personen? eller er det bare negativ energi som gjør ting som er helt merkelige? Hvorfor vil ikke vedkommende at jeg skal høre ungen min? (slår av alarmer, babycallen både på mitt og babyens rom... slår av mobiltelefoner, ødelegger det elektriske...)

 

Fikk en følelse av at personen egentlig mener godt? har jeg rett??

 

 

 

 

Jeg lurer også på om du klarer å se noe spesielt på meg, noe viktig, noe jeg burde vite? Har jeg "kanaler" jeg ikke vet om??

 

Vet du når jeg kommer til å bli gravid igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei

 

først vil jeg si at grunnen til du merker noe de fleste steder er for at du har denne evnen i deg...det er bare å ta den i bruk.

 

måtte flir litt...ikke av deg men det er en nydelig liten gutt som leker med babyc.

han vil ikke noe vondt..han er bare 2-3år stakkar.

 

men jeg ser og en dame hos deg..ser ut for at de to hører sammen..hun slår den av når hun henter barnet.

denne damen er 170 høy...tynn,mørk og rundt 25-30 år.

 

en koselig kjærlig dame.ser hun mest inne på rommet der sønnen din ligger...han gutten er mye ved din sengekant..han liker deg godt.

 

denne damen ser jeg også inne på kjøkkenet hos deg.står å lager mat eller noe.

 

hun føler seg så hjemme der hos dere....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...