Gå til innhold

Hebbie!!!


vicky1984- FØDEKLAR :D

Anbefalte innlegg

he he så du lurte på en jordmor i drammen... gjør du det enda? iallefall da har jeg et kjempe bra tips... gynekologklinikken i drammen... ligger rett ved bragernes kirke.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehehehe....merkelig at du skulle si det.

Hadde litt dum opplevelse med en gynokolog der :o)

Han var så negativ og distre og fleipa hele timen....

Jeg klagde over masse stikking på høyre side og gjentok det flere ganger om han kunne sjekke det ut. Det fant han ut var en infeksjon - etter jeg forlot rommet !

Og han slengte i trynet til meg og samboer at det var fysisk umulig for ham å gjøre meg gravid med den sæden han hadde. Da han fikk den nye testen 3 måneder etterpå hvor antall sædceller økte fra 37 til 111 millioner og mye mindre feil... så var det fortsatt umulig for ham - så han anbefalte da IVF....

Måneden etter så ble jeg gravid....

 

Men siden det er til ei annen så kunne vi prøve - har jo hørt en del bra om plassen da...

Takk for tips uansett :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men jeg mener det er ei jordmor på gynekolog klinikken som er kjempe kjempe ålreit...

jeg skal til henne 9.mai...

var hos henne under mitt forrige sv.skap og er kjempe fornøyd... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan du gi meg navnet så kan jeg spørre etter henne om jeg skal bruke den klinikken.

Har fått time på legekontoret der jeg bor hos en jordmor...så hvis hun er udugelig eller sur så kan jeg kanskje prøve din ?

Som førstegangs så trenger jeg ei som er snill og forståelsesfull - ellers blir jeg skremt !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg også !!! :o)

Har lest sååå mange fæle opplevelser her inne og svigerinna mi fikk ei sur kjerring også.

Broren min er lege og ble så provosert og ville si noe, men svigerinna mi synes det hadde vært så flaut så han måtte holde kjeft...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja sant det... men iallefall hun Jorunn tok seg god tid og svarte på alt jeg lurte på og alt.. følte meg kjempe trygg når jeg gikk der...

 

skal jeg fortelle deg noe skikkelig provoserende jeg opplevde ved mitt forrige sv.skap?

jeg skulle på vanlig lege kontroll, og siden fastlegen min ikke var der måtte jeg til en mann som var vikar der eller noe... jeg var i ca uke 25 eller noe, og vet du hva han klarte og prestere og spørre meg om når jeg kom inn?

 

" har du tenkt til og beholde barnet eller"?????

fy f*** tenkte jeg da og ville egentlig bare gå, men sambo fikk roet meg ned og fikk meg til og bli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

what ??!!

hva er det for en ting å si !!!

Spesielt når du var så langt på vei - men ellers...

Man sier ikke noe slikt....

Jeg hadde hatt lyst å si : "nei - men jeg tenkte at hvis jeg lukket øynene så forsvant det av seg selv. Men magen bare vokser...."

 

Men jeg hadde blitt frustrert selv.....er ikke så tøff når det gjelder ;op

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja da... hadde lyst til og fortelle han et par ting selv men tenkte at jeg bare får bite meg i leppa og ikke si noe...

he he ja skulle sagt at jeg tenkte at hvis jeg lukket øynene så forsvant det av seg selv.. he he bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahahaaha......tror jeg hadde ledd meg ihjel hvis jeg var legen og du sa det....

 

Som regel så kommer man på masse bra å si ETTERPÅ......mens det skjer blir man satt ut og sjokka over de utrolig dumme kommentarene som kan komme ut av en menneskemunn ;op

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...