Gå til innhold

Da var spenningen over...


Snart_2?

Anbefalte innlegg

Hadde stor tro på at det hadde klaffet denne gangen. Testet svakt positivt på torsdag morgen, fire dager over IKM. Ble kvalm på fredag og testet svakt positivt igjen på lørdag. Men lørdag kveld kom tanta for fulle mugger samtidig som jeg ble skikkelig dårlig, kastet opp og fikk feber. Snakk om dårlig start på påska. Så det jeg hadde håpet var svangerskapskvalme, var bare omgangssyke og jeg ble liggende i et par dager.

 

Nå er det bare å brette opp armene og gå inn i en ny prøveperiode. Den 13. i rekken. Nå håper jeg virkelig på et januarbarn!!! Det siste året har vært en følelsesmessig berg- og dalbane og nå begynner jeg å bli sliten av hele greia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Joda, jeg testet svakt positivt. Det har jeg forsåvidt gjort et par ganger i tidligere pp også, men tanta kommer for fullt likevel. For tidlig til at jeg vil kalle det en SA. Bare 6 dager over IKM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huffda..

 

du får ha bedre lykke neste gang:-)

 

og vi får håpe at spiren klamrer seg til, da:-)

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! Har kommet meg over den verste skuffelsen, og er veldig klar for å prøve igjen :) Lykke til du også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som du var gravid...men den klarte ikke å klamre seg fast.

Og mange tror ikke at det er SA fordi mensen kom rett etter IKM...

Men da heter det forsinket mens fordi det skal ikke være så lett å utsette eller forskyve mensen...Ikke mange kan se at dem har vært gravid siden det er rundt IKM og kaller det da forsinket mens.

Du var tross alt 5 dager over IKM......

Du hadde ikke testa positivt om du ikke var gravid .....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...det samme trodde jeg....

 

Men, jeg er ingen ekspert med noe som helst fasit;-)

 

Ønsker deg bare lykke til, hovedinnlegger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ihvertfall det jeg har hørt....

 

Og spesielt med så mange svake positive tester - da har hun vært gravid. Men spiren har ikke vært sterk nok - noe som støtter det fakta at testene var svake og ikke sterkt kryss....

 

Kanskje hun er heldig neste pp - fordi kanskje kroppen støtte det ut pga. sjokk. Er jo vanlig det - før man blir gravid og den sitter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at dere engasjerer dere, jenter. Blir rent rørt jeg. Joda, jeg tror nok innerst inne at jeg var gravid, men at spira ikke var sterk nok i klørne denne gangen. Forhåpentligvis går det bedre neste gang. Snedig hva en såpass lang prøvetid kan gjøre med en. Er vanligvis en glad og optimistisk jente med stabilt humør, men dette året har jeg virkelig fått erfare hva det vil si å være labil i humøret.Stakkars sambo! Men heldigvis er han like babysjuk som jeg er. Han hadde hørt på radioen at spinat skal være bra for forplantningsevnen, så nå blir det vel bare "Skippernmat" på oss framover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk noe som heter biokjemisk graviditet (tror jeg det heter).

Da blir et egg befruktet, man kan få alle symptomene på graviditet, men det befruktede egget fester seg ikke. Og kommer ut som mens.

 

Kanskje det var det du hadde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vil jo at ALLE skal bli gravide :o)

 

men ikke spis for mye spinat - da kunne det ødelegge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det samme, og det var en SA ja. En positiv test er en positiv test.... jeg tror du var gravid. Kansje du burde ta deg en tur til legen? Sjekke at alt e ute?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...