Gå til innhold

Tror jeg har fått gravid prompe greiene ;op...


Chiquita Bananas

Anbefalte innlegg

Hehehehe.....da jeg hadde lagt meg igår og sambo la seg ved siden av meg og snakket ....så kjente jeg en merkelig lukt...

Begynte å lukte uti lufta og sambo spurte meg hva jeg lukta etter...så jeg sa noe lukta rart - plutselig sier han : "kanskje lukt under dyna di !! Det er der drittlukta kommer fra !" .....og snudde ryggen til meg.

 

Løfta på dynet og kjente DEN drittlukta - trodde ikke fisen lukta så gale ??!! Hadde prompet litt hele dagen og det har vært vond lukt. Min er galen fra før av !! Uff da...og nå har den blitt verre...trodde det ikke var mulig !

Hehehe.....jeg advarte ham igår at fisene mine kom til å bli verre etter jeg ble gravid..

 

Ikke nok med det - katten min slipper skikkelig råtne fiser hvis jeg løfter ham opp uten at han er "klar"......

Hører de råtne fisene som kommer - og dem stinkbelegger hele rommet han er i !!!!

Hahahaha.....jeg har skikkelig rompehumor ;o) hihihihihi............

 

Har fått forstoppelse så det er en av grunnene da....regner jeg med..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

lo så jeg datt av stolen da jeg skrev innlegget ;o)

 

Har så sinnsykt dårlig rompehumor at jeg ler hver gang det er noe med promp i ......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du klarte å lokke fram smilet du nå ja! Morsomt med jenter som ikke er så "fisefine", men som snakker rett fra levra bokstavlig talt. Det var godt du ikke ble kvalm av prompelukten din da for det blir jeg av mine for tiden. He He!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg lo så jeg skrek i 10 min i strekk og tårene trilla.

Sambo trodde jeg hadde klikka....klarte ikke å slutte....

Lenge siden jeg har ledd så godt.

sliter med hoste så det endte med 10 min hosting etterpå ;o)

Fikk krampe i magen av å le og hadde vondt fra før av etter all hostinga i 5 dager.

 

Hehehe....jeg er dessverre ikke fisefin ;op

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe... nei stakkars de gravide fisefine! Det må være en prøvelse :) Jeg har ennå ikke fått de største brakfisene :o) Men vet av erfaring at de kommer.. Forrige svangerskap fant jeg ut teknikker som hjalp å få ut lufta (er jo vondt!). Og typen bare satt å sa på og rista på hodet ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke alene, promping er noe skikkelig æsj! Vi får vel bare innse at vi kommer til å stinke en stundt fremmover. Kanskje det er for å forbrede oss på bæsjebleier....hihi

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he...sitter akkurat her og lurer på hvor alle symptomene mine er blitt av, og så leser jeg dette innlegget. Og gjett hvem som gikk rundt i "hele" går og småfes nesten uten engang å merke det selv før lukta kom smygende...!

Godt jeg ikke er alene i fiseklubben da; og greit å vite at dette kanskje kan tolkes som et gravidsymtpom...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...