Gå til innhold

Fler som er vanvittig sliten?


Bromelia

Anbefalte innlegg

Jeg var en tur på butikken i går, og gikk fra bilen ulåst.... Jeg er så i ørska om dagen. Trøtt og sliten hele tida. Er blitt sykmeldt nå da. Det største problemet er at jeg ikke får sove på mårran. Når samboer reiser på jobben klokka 6 får jeg ikke sove igjen. Det er så vidt jeg makter å sette på oppvaskmaskinen og henge opp en vask. I går la jeg meg klokka 9. Jeg har ikke høyt blodtrykk eller svangerskapsdiabetes. Er i uke 32. Fler som har det sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff ja er så sliten at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg...

Har ikke lyst til noen ting, og orker ikke stort heller...

Er heldigvis siste dagen på jobb før ferien nå, skal bli digg. vi skal ha ferie uka etter påske også, ennå godt.

 

Er sykemeldt 20%..fordi jeg ikke ville ha mere...huff men np trenger jeg det virkelig...får se åssen det går etter ferien, har så vondt i hoftene...

 

Er ikke greit:) he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er konstant trøtt:( Og glemmer og glemmer, har lite tiltak og alt jeg rekker å gjøre blir gjort i hurten og sturten rett før gubben kommer hjem, sånn at han ikke skal tro jeg har sittet her i hele dag:) Vurderer å be om hel sykmelding neste gang jeg skal til legen. Den såkalt tilretteleggingen jeg ble lovet på jobben, fungerer ikke dersom jeg er delvis sykemeldt, og å gå i hele min stillingsandel makter jeg ikke. For jeg har ikke helt tillit til at den såkalte tilretteleggingen vil fungere da heller:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hatt det slik - vært innlagt med komplikasjoner for bare et par uker siden da, så sykemeldt og driver og henter meg inn igjen. Må si formen har begynt å sakte ta seg opp igjen nå som jeg har fått sjansen til å hvile ut litt. Kanskje det er det du trenger? Få en liten pause fra alt ansvar en kort stund og hente deg inn igjen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært trøtt hele svangerskapet syns jeg, men det er nok fordi jeg helt fra starten av har sovet vanvittig dårlig. Gubben sier det er en forberedelse til det som kommer med nattevåk og sånn....

Du bør kanskje få sjekke blodprosenten din, den kan jo være litt lav?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...