Gå til innhold

Tatt en ny cb,ikke hatt mens på TI uker!!!


78-model

Anbefalte innlegg

Den var negativ.... Om noen evt husker hadde jeg fire svake positive tester,så negativ da jeg testet en uke senere. Trodde jeg kom til å begynne å blø,men ikke hatt rosa utflod engang på ti uker nå. Puppene har begynt å verke,smerter på høyre side som stråler ned i benet og vond korsrygg. Sitter og vurderer å ringe legevakta,men har litt vanskelig for å ringe de og skulle forklare hva som er problemet. Ikke sikkert de kan gjøre noe,men blir jo litt bekymret for at noe kan være galt der nede. Noen som har vært gravide og ikke hatt noen sterke eller ingen positive tester?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da bør man kanskje komme seg til lege? Skal hjem på påskeferie senere idag,men skal se om jeg kan ringe et sted og få snakket med lege/sykesøster. Takk for svar rampen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen årsak..

 

Det kan være det eller så kan det være du har hatt en SA.. men lite sannsynlig i og med at du ikke har blødd..

 

vill ha ringt jeg ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet man ikke skal se på testen etter ti min,men er den negativ skal man jo ikke se en strek idet hele tatt. Måtte se på min cb igjen og jeg kan se en svak tykk strek som ikke kom med en gang. Har hatt flere cb tester tidligere og er den helt negativ er den bare gjennomsiktig uten antydning til strek. Skjønner ingenting. Ringte volvat,gyn lege var på ferie og jeg kunne få time over påske. Hun beroliget meg litt,så jeg venter til fastlege kontoret åpner og tar det med ro i mellomtiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...