Gå til innhold

Bikini og sommermage


beautiful

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor jeg kan få tak i en fin bikini som er til gravide? Gjerne en nettside..utvalget i butikkene er ikke særlig aktuelle..ikke foreløpig ihvertfall.Det er jo litt koselig og ha en fin bikini selv om man er veldig gravid da...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

trenger du spesial bikini da? sist hadde jeg trekant overdel og bikinitruse som en slagt bokser.. fungerte kjemefint det! så lenge du kjøper størrelse som ikke er for liten så..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på H&M og kjøpte en vanlig bikini. Kan ikke skjønne at det finnes egen bikini for gravide heller, hvordan skulle den være annerledes...Men det finnes jo mammabadedrakter.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnast bikini for gravid, men eg har desverre ingen nettside å vise til.

 

Sist brukte eg vanleig bikini og det funka greit for meg då.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser ikke det litt rart ut da. Ser for meg en kjempetruse tredd over magen. Selv holder jeg meg til bokser (hipsters) og og vanlig bikiboverel i stoor størrelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har planer om å bruke en vanlig bikini,

men tror jeg vil ha en singlet i tillegg som er i samme mønser som bikinien. Finnes det? Gravidsinglet i sett med bikini altså?

Har fortsatt liten mage jeg så har ikke undersøkt hva som er av mammaklær

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et bra tips! Synes både bikini og badedrakt ser bra ut! Så glad som jeg er i å bade lurer jeg nesten på å spandere på meg begge :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lindex har mammabikinier (truse under magen). 100 kr per del. Jeg kjøpte kun bikinitruse - overdel bruker jeg vanlig av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...