Gå til innhold

God morgen....


Lillemor ♫

Anbefalte innlegg

Her er ei som IKKE er på påskeferie.

Jeg hadde imidlertid en fridag i går, der jeg var i by'n og kosa meg med akupunktur og besøk hos mine foreldre.

 

Nå sitter jeg på jobb, ganske alene. Faktisk den eneste som er kommet hittil. Derfor tar jeg meg den frihet å titte innom her på disse sidene, og se hvordan det står til med alle jentene mine nå i påsken.

 

Ser at det er mange som skal begynne med sprøyter i løpet av denne uka. Selv skal jeg begynne å spraye på søndag. (Endelig!!) I den forbindelse lurer jeg på en ting. Jeg drikker sjeldnere og sjeldnere alkohol. Men av og til er det godt å kose seg med et glass rødvin. Kanskje spesielt i påsken. Hvordan forholder dere sprayere til alkohol. Er dere totalt avholdende eller..... ?? Et glass rødvin er jo ikke skadelig. Min far med hjerteproblemer har fått beskjed om at rødvin eer helselig, i moderate mengder selvsagt. Men noe annet gjelder jo for oss som vil bli gravide.

 

Ha en fin dag da.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Lillemor.

 

Jeg fikk beskjed på Riksenat det var bare å kose seg med et glass, bare det ikke ble grøftefyll.

 

Jeg skal også kose seg med rødvin i påsken, regner med at de 2 eggene som ble satt inn er gått i do..... Får svar i morgen!

 

Ha en fin dag du også....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Eg har spraya i 4 uker no, skal bg. på spray i dag..hjelp...!!

Eg koste meg med litt cider og bayleys den første tida, men no opp mot sprøytestart har eg droppa det.

Så trur du kan ta deg et glass rødvin og to med god samvittighet:) Det kan bli lenge til neste gang veit du:)

Lykke til med sprayinga! Her har det gått kjempefint! Hetetokter er vel det einaste.. Og det er jo ingenting å klage over:)

 

Påskeklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Smilet:)

Har ikke du tatt påskeferie heller?

 

Var til akupunktur i går. Det var deilig, gitt. Begynner med spray på søndag. Speeennende. Tenk at du skal beg med sprøyer. Heldiggrisen som er kommet så langt. Da har jo du uttak om ikke så lenge.

Men, du vet, jeg er like bak deg i løypa.

 

Hørte forresten at vår alles kjære Hausken skal slutte i Haugesund. Han har jo startet ny klinikk, KlinikkHausken. Så nå er det en ny lege der oppe. Bare ikke alt blir privat nå i Haugesund. Det er dyrt nok som det er med ivf.

 

Den siste uken har jeg hatt alle symptomer som nevnes ifm med sprayingen. Dårlig søvn, humørsvingninger, litt deppa. Og jeg som ikke har begynt nedreguleringen enda!! Forstå det den som kan. Kanskje jeg blir bare letter å ha i hus når jeg begynner å spraye. Håper det. Nå er jeg som en liten trolkjerring som løper rundt. Hihi.

 

Det blir hjemmepåske i Sauda iår for vår del. Nå regner det ute....... Javel. Gleder meg til sommeren jeg. Var i Stavanger i går, og der hadde alle uterestaurantene åpnet, til og med Hansenhjørnet. Da er det vår i lufta. Deilig.

 

God påske da.

 

P.S. Kommer til å titte innom her i påsken også jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...