Gå til innhold

Når kjøpe ammeBH??


momsemor fikk gutt 160506

Anbefalte innlegg

Nå merker jeg at puppene er litt ømme og vokser litt faktisk... når skal man kjøpe seg en ammeBH, og hvilken størrelse kjøper man da? Er 35 + 5 i dag ... Noen som har noen å anbefale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei jeg kjøpte ett par før jeg fikk første mann, det skulle jeg ikke ha gjort... For de ble for små og satt ikk enoe godt... Kjøpte på h&m.(det skal sies at jeg har litt store pupper da, så de fra h&m satt ikke noe godt...)

 

Når jeg kom hjem fra føden dro jeg på amme bh shopping, fant en på lindex og en på cubus, begge er fra triumph, de er riktig nok litt dyre med vel verdt pengene. De sitter godt og holder bra på fasongen etter mange vank og av og på knepping...;)

 

Så nå kan jeg bruke de med neste mann også, pluss jeg kjøpte en til når det var salg på bher i høst;)

 

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har og en fra triumph...den er rikelig stor....og håper den passer når jeg får melk:o) om du skal kjøpe nå, bør den være litt større enn du bruker. Jeg har kun en, men kjøper heller flere etter fødsel når jeg ser behovet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har kjøpt to stk på sparkjøp faktisk. kostet bare 99 kr... og de var veldig god å gå med...kjøpte de litt større enn vanlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også kjøpt på Sparkjøpt. De hadde ganske bra utvalg der. Kjøpte 2 stk i et nr. større enn jeg bruker nå. Får prøve de når melken er kommet og se. Og hvis de ikke passer så er det ikke så farlig, for de var ikke dyre. Kan heller kjøpe nye etterpå, men måtte liksom ha noen klar nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har kjøpt to på h&m og en på babyshop i større str enn vanlig. Bare så jeg har med meg noen på sykehuset. Må sikkert kjøpe fler når melka har kommet for fullt! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt på lindex. Det var swemark og lindex sin egen. Kjempe gode begge to. Jeg bruker de nå jeg, for jeg har vokst masse, og gidder ikke kjøpe vanlige bher som jeg aldri vil få bruk for siden...:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...