Gå til innhold

Vondt nederst i magen og lysken.?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er i uke 17 og har begynt å kjenne smerter nederst i magen og lysken. Er veldig vondt om natten og kommer av og til når jeg går. Venner jeg har snakket med sier det sannsynlig er livmoren som strekker seg. Dette kan oppleves forskjellig fra person til person. Men jeg har til tider veldig vondt. Klarer ikke stå oppreist. Er litt bekymret. Noen som har opplevd det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har til tider hatt veldig mye smerter i både mitt første svangerskap, og i dette. Så det er nok helt normalt ja..:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er også like langt som deg, og har hatt veldig vondt noken dager, spesielt viss eg har sitte ei stund og strekker meg opp. Er nok livmora, eller dei "senene" som holder livmora på plass som strekker seg, ja.Var skikkelig ille i helga når vi skulle gå tur, så vi måtte snu. Har hatt lignande tidligere i svangerskapet også, men ikkje så kraftig som no, men så er jo livmora blitt større og tyngre også. Har lest litt om det, og det går nok over snart. Lurt å krøke seg litt sammen når det kommer, så går det iallfall over for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også slike "vondet" som jeg kaller dem. Det hadde jeg også sist jeg var gravid. Du er lenger på vei enn meg, men slikt er jo individuelt. Jeg har snakket med lege om det, for jeg var jo engstelig, og fikk beskjed - helt normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...