Gå til innhold

Lei av å gå på do!!


joplaya

Anbefalte innlegg

Sitter nå å venter med å legge meg for jeg vet at jeg må på do minst tre ganger før jeg får sove!! Har jeg lyst å lese først, blir det enda mer..!!Blir mildt sagt sprø!!! Føler meg som en mummi når jeg er oppe å tusler hele nettene.. Prøver nå å utsette doingen med å bimme litt på nattestid, får kanskje brukt opp litt behov da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff..ikke greit nei! Har sluppet denne do-trangen dette svangerskapet jeg..merklig nok:S Men sist var jeg oppe maaaange ganger, og måtte tisse HEEEELE tiden..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, var ikke noe særlig trøst i innlegget mitt da:P hehe..men ville si at jeg skjønner! hehe:)

 

 

*trøsteklem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Masse kynnere konstant omtrent, menssmerter, sliten i ryggen, til tider vondt for å gå...men jeg skal ikke klage;) Elsker å være gravid, så jeg går gjerne gravid i 20 dager til jeg;) Lenger også...:)

 

Formen din da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ikke å snakke om da man venter rene storflommen etter omsider å ha karret seg på do, og så kommer det knapt nok en liten skvett:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har bare en dorunde på natterstid jeg, men jo ho jeg gleder meg til fler..... har 59 dager igjen, så har god nok tid til dobesøk he he he.

 

lykke til dere 20 dagers-folket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hhihi, jeg er enig... Synes det er kjedelig nok til vanlig, og nå som jeg må hele tiden... *sukk*...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

egentlig veldig god i forrmen,., men blir veldig fort sliten vis jeg er for aktiv. Eneste klagen er at vi holder på med å pusse opp gammelt hus. Synes det er kjipt å ikke kunne bidra med særlig mye..

ellers må jeg innrømme det skal bli mest dig å få min kropp igjen!! den er dypt savnet!!:)

 

når er din termin? :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...