Gå til innhold

Hallo!!!!!


Gjest

Anbefalte innlegg

Det er så stille her.... hva gjør alle på???

Driver dere med noe spennende, eller har dere det like kjedelig som meg akkurat nå..?

Jeg er nesten ferdig med mensen nå, trolig siste dagen, og får ikke gjort noe fra eller til enda.... Det er så frustrerende!!!!!

Reiser heldigvis til foreldrene mine på onsdag, så da har jeg i alle fall mye famile rundt meg, og tiden går litt raskere...!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hallo Ia69!

Jeg sitter å jobber med en skrivejobb, seint om natta. Ungen min sover. Hun har haft mavesyke og influensa, kan tro jeg er sliten. Mannen min jobber i annen by i fire dager, så först nå kl 24 kan jeg sette meg ned. I morgen skal jenta vaere hos bestemor, da jeg er på möte. Hun kan ikke gå i barnehagen med mavesyken..

Godt att din tante tar sitt pikk og pakk og reiser nå da! Så dere kan få "arbeidsro"...

Jeg önsker deg en dejlig påske med familie og venner!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo ia69!

Jeg har faktisk hatt litt å drive med, vært på ridestevne i helgen. Også forbereder jeg ankomst av 2 nye hester som kommer torsdag. Så nå har jeg egentlig ikke tid til å få barn, for nå setter jeg igang mye her!

I løpet av noen uker kommer jeg til å ha 5 voksne hester og 3 føll!

Men jeg må bare gjøre noe, kan ikke sitte her å vente på en attpåklatt som kanskje aldri kommer.

Jeg er av den rastløse typen som liker å holde på med noe hele tiden. Gjør jeg ikke det så kjeder jeg meg etter 10 minutter!

Jeg snekkrer, maler, driver med hagearbeid(om sommeren) driver med dyra.... nok å ta seg til! Sofakos er ikke noe for meg!

Jeg må holde meg selv i gang for å prøve å holde tunge tanker unna, de er veldig påtrengende for tiden!

Hadde det ikke vært så mange fjell og daler mellom oss, så kunne vi jo tatt en skogstur sammen med matpakke og kaffe på termos!

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, den skogsturen hadde jeg gjerne blitt med på =))

Det hadde sikkert blitt kjempekoselig!!

Du får mer enn nok å holde på med du ja, horatio! Og det er sikkert veldig sundt!! Det er mange det ordner seg for når de tenker mindre på dette med graviditet, og ofte når det kanskje passer litt dårligere....

Håper det er det som må til for deg også =)

Det høres givende ut dette med alle hestene dine, og de nye prosjektene du har på gang.

 

Jeg har en hund som ble avdelingsmester i blodspor i fjor, så jeg skal trene spor med han når jeg er på besøk hos foreldrene mine. De bor på ett gårdstun, med fint terreng til å legge slike spor, så det gleder jeg meg til =)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres spennende ut! Har selv trent litt lydighet og spor med en shcæfer jeg hadde i gamle dager. Alt som kan avlede oppmerksomheten fra prøvinga er av det gode! Har du foreldre som er oppegående?

Har ellers hatt en oppløftende formiddag. Fikk tlf fra en venninde som jeg sto veldig nær for 10-12 år siden. Vi mistet kontakten den gangen av forskjellige rare grunner. Men nå var hun separert, og det var så utrolig hyggelig å prate med henne. Det rare er at hun er akupunktør, og jeg fortalte om dette prosjektet mitt. Så hun ble helt vill etter å stikke meg, for hun hadde mange sånne som meg som prøvde!

Jeg tror alltid at det er en "mening" med ting jeg da,(bare når det går i min rettning riktignok...)

Så nå blir det akupunktur etter påske, og kaffebesøk med masse skravling.

Er jo egentlig veldig sliten. Det siste året har vært tøfft, med en MA først, og så mor og far som døde med 1 uke imellom...og alt som kommer etter sånne dødsfall av både følelser og absurde praktiske ting som må ordnes.

Er egentlig litt i sjokkfasen enda.... plutselig kan jeg tenke at nå skal jeg ringe pappa, så kommer jeg på at han er død.

Det er merkelig å miste foreldre, de har jo alltid vært der. Jeg var dessuten den yngste, og pappajente, så jeg savner han så veldig.

Så litt energi og balanse er nok lurt uansett!

Ja dette var bare noen tanker fra meg!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så trist da horatio. Det må være kjempeleit å miste foreldrene sine =(

Det gruer jeg meg veldig til....

Du fikk jammen nok i fjor du da, med både MA og så mista foreldrene dine etterpå. Det måtte være en stri tørn. Og det er nok ikke så lett å bli gravid igjen mens kroppen er så stresset. Tror forutsetningene er bedre når kroppen slapper av og en ikke har noe slikt som "henger" over en...

Mine foreldre er heldigvis veldig spreke og oppegående enda.

 

Så spennende med venninnen din da!!! Det er helt sikkert skjebnen =)

Kanskje det er dette som må til! Har jo hørt om mange som lykkes etter akupunktur!! =) Kanskje det også kan være med på å få deg til å slappe mer av generellt. Det er sikkert godt etter alt du har vært igjennom.

 

Du må i alle fall prøve å kose deg masse nå i påska, og tenke bare positive og gode tanker.

TA GODT VARE PÅ DEG SELV!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen!

Nå tar jeg et par dager/netter fri fra sengekosen! Puh, litt slitsomt med sånn tempo..... Urettferdig at menn (ihvertfall de jeg har vært sammen med) er så jævlig klare uansett når, hvor og hva slags stemmning de er i!

I går kveld tenkte jeg at vi vikk ta den siste runden, tilfelle jeg har sen el. Så fortalte han at kompisen hans (vår) hadde blitt far i går! Og tidligere på kvelden fikk jeg mld fra en venninde som hadde fått en 4 kg, sønn. Da bare toppet det seg helt for meg, så jeg gråt meg i søvn isteden!

Han tror at jeg er gal, helt sikkert. Men det med ikke å få barn rører ved noen av de innerste og såreste følelsene mine som han overhode ikke forstår.

Tror det kommer av at jeg jo tok abort da jeg var 40, (mot min vilje)

og det angrer jeg sånn på at jeg kunne rivd av meg håret og klort ut øynene på både han og meg selv.

Jeg har så problemer med å legge den hendelsen bak meg. Uff så mange dumme valg man gjør i livet......

 

Ha en fin påske du også, du drar vel idag? Har du tilgang til nettet så stikk innom da! Synes det er så hyggelig med deg ia69!

Og selv om jeg høres helt på randen ut, så koser jeg meg veldig også!!!!

Barna kommer hjem, og venner kommer på besøk, så her blir det livat!

 

Stor påskeklem fra

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann =)

Ja nå er jeg på plass hos foreldrene mine. Heldigvis har de internett!! =)

 

Trist det du har opplevd ang. aborten da.. det skjønner jeg må være kjempetøft. Men det var ett valg du tok den gangen, og ikke hadde gjort i dag... derfor er det viktig at du aksepterer at du gjorde det valget da. Du får prøve å legge fortiden fra deg, for den kan en ikke forandre på uansett..

Nå har du mange erfaringer med deg, etter livet du har levt, og de erfaringene får en ta med seg.

Tror nok at mannen din forstår deg... Men er du flink til å snakke med han om det du føler..? Men det er klart, menn kan nok ikke sette seg inn i alle våre frustrasjoner uansett..

Håper du har noe i magen nå da... du har sikkert gjort ditt i alle fall =)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...