Gå til innhold

Vann


d",)~^~^~

Anbefalte innlegg

Hvis man spiser sunt (grovt brød, magert kjøtt, masse frukt og grønt) og mosjonerer moderat (går tur 1 times tid hver dag) men ikke er så flink til å få imeg masse vann vil jeg da bruke lenger tid på å gå ned enn om jeg hadde klart å få i meg de to-tre literne med vann hver dag?

 

Jeg ammer, men klarer ikke å drikke mer enn 3-4 glass vann om dagen. Det koker bort i kålen rett og slett.

Hvor mye vann bør jeg drikke når jeg ammer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du bør drikke 2-3 liter da du ikke ammer... og ennå mer da du ammer.

 

Du klarer fint å få i deg så mye, det er bare en vanesak.

 

Og du forbrenner mye fortere om du srikker mye vann. Vann er supert da man slanker seg :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :-)

Da får jeg bare prøve å "skjerpe" meg. Har altfor lett for å gå for lenge før jeg drikker når jeg er tørst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips til forresten.. La vannet stå på benken noen timer. Lettere å drikke romtemperert enn kaldt :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En grei huskeregel jeg har er å alltid drikke et glass vann ved springen før jeg fyller det på nytt og tar det med inn i stua. Da får jeg iallefall i meg mer enn om jeg bare fyller glasset og tar med i stua :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har samme problemet, men nå har jeg tatt en imsdal flaske 0,6l som jeg har stående/med meg, og skal drikke 4-5 hver dag. Blitt lettere å drikke vann syns jeg. Da har jeg med meg drikke hvis jeg blir tørst når jeg er på tur, og det blir lettere å ikke kjøpe brus når jeg er tørst(liker ikke å betale 15kr for ei flaske med vann).

Også har jeg begynt å drikke vann til maten når jeg går på cafe med venner, mye bedre og billigere =)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...