Anonym bruker Skrevet 10. april 2006 #1 Skrevet 10. april 2006 er fult klar over att dette er en pappa debatt men ser også att en del andre jenter har henvendt seg til dere så kanskje jeg oxo kan prøve i håp om å forstå hva som skjer i hjernen til dere gutter:) vet selvsagt att ingen gutter er like men kanskje dere kan komme med noen innvendinger.. greia er jeg er 23 har en gutt på 4 og gravid i 29 uke nå med samme far. da jeg fant ut att jeg var gravid så var vi kjempe happye og alt var flott att jeg var litt ekstra hormoell må man vel nesten bare regne med. da jeg var 4 mnd på vei så gadd han plutselig ikke mer han er (28 år) , hvordan kan han gjøre det , tror han att jeg har noe stort ønske om å bli alenemor til 2?? absolutt ikkke så å gå gravid denne gangen har og er alt annet enn lett, har mye mere plager med dette svangerskapet enn 1, bekkenløsning, ryggplager, lite jern og konstant trøtt og sliten.. jeg sa til han att jeg skulle ønske det var du som ble sittende alene gravid + en 4 åring (ville aldri bytta bort barnet/barna) men syns bare det er så alt for lett vint for guttene å bare stikke, jaja har han neste helg hvis jeg gidder..... feks. hva svarte skal man si da? og med tanek på å starte på nytt med noen andre så er det oxo lettere for dere , dere møter ei dame forteller att dere feks har en 2 el 3 unger å jentene bare ååååååååå sååå søtt ååå så nydelig mens når vi kommer til guttene å sier ja jeg har 1 barn 2 barn ett eller annet så er det hade bra... er ikke så veldig opptatt av å finne meg ny type men syns det er vanskelig og urettferdig og innvolvere barna i andre forhold, er jo aldri noe garanti for hvor lenge det vil vare feks. takk hvis dere gadd å lese dette
Remi19 Skrevet 10. april 2006 #2 Skrevet 10. april 2006 Sant at vi får det lettvint! og at folk helst har problemer å bli sammens med noen som har 2 barn. Dårlig å brått stikke.. men kan hende at det kommer av en grunn da?
Anonym bruker Skrevet 10. april 2006 #3 Skrevet 10. april 2006 ja som hva da?? kan jo ikke være det att jeg er gravid og att han skal bli pappa for det er han jo allerede.. han har ikke funnet seg ny dame.. vet ikkke bli lesbisk i stede hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå