tasah Skrevet 10. april 2006 #1 Skrevet 10. april 2006 Er jeg en gift frue:) Får helt sommerfugler i magen av å tenke på det. Håper bare vi har alt under kontroll, har svarfrist på invitasjonene nå på lørdag, fremdeles noen som ikke har svart, typisk at det alltid er noen som skal være ute i siste liten. Når vi får full oversikt over hvor mange som kommer skal vi snakke med stedet vi skal være, det er vel det som er igjen av store oppgaver, i tillegg til antrekk til brudgommen. Dere andre junibruder, har dere kontroll eller??
æsj altså! Skrevet 12. april 2006 #2 Skrevet 12. april 2006 tja, vet ikke helt. Vi skal sette oss ned en kveld nå etter påske å lage lister over hva som er gjort, og hva som gjenstår... Tiden flyr, jeg blir nesten kvalm.... I natt drømte jeg at jeg giftet meg med otto jespersen! Jeg så at det var feil brudgom, men klarte ikke si noe før etter vielsen. Otto Jespersen av alle, han finnes jo ikke kjekk...
tasah Skrevet 14. april 2006 Forfatter #3 Skrevet 14. april 2006 Hehe, må bare le litt... Otto Jespersen liksom, hihi... Tror nok av og til dette bryllupsgreiene kan ta litt overhånd hos oss ja, i alle fall når vi begynner å drømme om det, evt. ha mareritt...
heme Skrevet 17. april 2006 #4 Skrevet 17. april 2006 Eg skal gifte meg 3.juni.. Og eg er ei jente som pleier å ha det meste under kontroll... Men nå, har ikkje akkurat det nei.. Føler at eg mangler mykje kontroll over mykje... Har ikkje peiling på kva me skal skrive på ønskelista, har ikkje ein gong plukka ut servise og glass... Sliter litt... Og så kjenner eg at eg blir litt stessa, er nå 8+2 veker på vei.. Har kjøpt en kjole så eg i utgangspunktet måtte sy pitte litt ut... Når den store dagen kommer, er eg 15 veker på vei... Og har vært igjennom et svangerskap før, så eg er veldig redd får at kjolen ikkje passer... Men gjer det noko om kjolen står ganske stramt ovet magen for dei timene det står på... kan det skade den lille som ligger i magen?? Toastmasteren/musikerern kjem på besøk i morgen, så det blir jo spennande å høyra kva han har å sei..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå