Gå til innhold

Tror vi har bestemt oss...!


//MAM\\

Anbefalte innlegg

Dette med navn er forferdelig vanskelig.

Jeg har falt veldig for Emrik til gutten vår, noe samboeren ikke er helt med på...

Men han går med på å kalle gutten vår Hans Emrik, noe jeg er litt usikker på...

Pappan heter Hans Olav, og synes det hadde vært koselig med litt oppkalling, men vi vil bare bruke Emrik til daglig. (Jeg er ikke så glad i dobbeltnavn, men jeg må jo bøye meg litt jeg også.)

Ellers liker samboeren min Birk Olav, men jeg liker ikke Olav...

Så nå tror jeg det vil bli Hans Emrik, hva synes dere om det?

 

Andre alternativer har vært (og er vel litt ennå):

-Mikkel

-Samuel

-Noah

 

Hva mener dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes Noah er et nydelig navn....

 

Men derigjen synes jeg navnet Hans er innmari fint og=) Begge er på yndlingslisten min... Hans Emrik var tøft:) Hans Noah er også fint, men litt merkelig (falt meg inn=P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Hans Emrik går fint. Det er ikke sånn "wow, så fint" første gang man hører det, men nå har jeg fått tygd litt på det, og synes det er fint. Liker Hans veldig godt, og Emrik var litt annerledes og spennende. Synes det er et godt valg!

 

Birk Olav synes jeg ble litt tungt. Mikkel er heller ikke min favoritt, og Noah er i ferd med å bli veldig poppis. Samuel er spennende, og i mine øyne den største utfordreren til Hans Emrik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syner dere burde gaa for Hans Emrik! Det blir et kompromiss mellom dere begge to, og det passer jo kjempegodt sammen. Til daglig kan dere jo likevel bare kalle ham Emrik. Det gaar nok helt fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Emrik gikk bra sammen! Stilig navn.. Mikkel liker jeg ikke... Samuel syns jeg er pent, og Noah syns jeg er nydelig:D

 

Noah er så veldig vanlig, så nok tatt Samuel eller Hans Emrik da:)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for innspill!

Er helt enig i at Emrik er finest alene. Men samboer bør vel ha noe han skulle ha sagt han også...

Koselig å høre at dere syntes det gikk ann med Hans Emrik. Jeg blir mer og mer forvirret jo mer jeg tenker på navn, så det er godt å få noen innspill fra utenforstående!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjæresten min heter olav til mellomnavn og jeg synes det er søtt jeg! det blir vurdert neste gang dersom jeg får en gutt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...