Tredje barn på vei Skrevet 10. april 2006 #1 Skrevet 10. april 2006 Hei. Jeg er 22 år fra Larvik med en sønn på 2 år. Og prøver å bli gravid med nr 2... Noen flere fra samme område her da? Bor nærme Sandefjord så det er artig om noen er derfra oxo.
Gjest Skrevet 7. mai 2006 #2 Skrevet 7. mai 2006 Hei. Jeg bor i Porsgrunn. Det er jo ikke så langt fra Sandefjord. Hadde vært koselig å treffes. Sønnen min er 1 år nå.
camilla^ Skrevet 7. mai 2006 #3 Skrevet 7. mai 2006 Jeg bor også i Porsgrunn, men er mye i sandefjord. Der jeg har fått meg en mann. Og mange venner. Har to jenter på 1 og 3
Tredje barn på vei Skrevet 9. mai 2006 Forfatter #5 Skrevet 9. mai 2006 Hei Charlie20. Trur jeg traff deg på treff på peppes en gang. Jeg fikk bare vært med en gang for det kom så mye i veien de andre gangene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå