Gå til innhold

Noen fra Vestfold/Larvik??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg er 22 år fra Larvik med en sønn på 2 år. Og prøver å bli gravid med nr 2...

Noen flere fra samme område her da? Bor nærme Sandefjord så det er artig om noen er derfra oxo.

  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Jeg bor i Porsgrunn. Det er jo ikke så langt fra Sandefjord. Hadde vært koselig å treffes. Sønnen min er 1 år nå.

Skrevet

Jeg bor også i Porsgrunn, men er mye i sandefjord. Der jeg har fått meg en mann. Og mange venner.

 

Har to jenter på 1 og 3

Skrevet

Jeg bor i Sandefjord med ei jente på 7mnd :)

Skrevet

Hei Charlie20. Trur jeg traff deg på treff på peppes en gang. Jeg fikk bare vært med en gang for det kom så mye i veien de andre gangene.

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...