Gå til innhold

Endelig bestemt meg!!!!!! :-) Men hvor får jeg billigst mistral??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Tusen takk for alle svar på tidligere innlegg.

 

Har nå bestemt meg for teutonia mistral og da lurer jeg på hvor er det billigst å kjøpe?? Har ikke anledning til å bestille på nett for må ha vognen snart!!! Men en sverige tur elller kiel tur er jo ikke å forakte:-) Har noen erfaringer med å kjøpe vogn i utlandet?? Er det mye å spare det i forhold til og eks.kjøpe det fra Rita Holm???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vet ikke hvor du bor, men skal du med båten til kiel er det vel kanskje ikke noe særlig å spare med tanke på at det koster en del med båten... Ville ha sjekket prisene på ping-pong, babytrader eller andre nettbutikker som selger sånne vogner. Der vil du sikkert se noenlunde hvilken pris det er på vognene i tyskland.

I sverige kan du jo bare ta en telefon til happyland eller noe. Tror rita holm har ganske gode priser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk på www.barneverden.no

De har også hatt halv pris på fjorårets model + at jeg tror de kanskje er litt billigere generelt på vogner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på happyland får du hele pakka (vong, softbag og stelleveske) til 5998 svenske kr nå, det er jo ganske billig, tror det er billiger enn rita holm også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I sverige får du den til 5499,- for vogn, mykbag og stelleveske, det er jo en knallpris da... Du får den på Barneverden i oslo for samme prisen men uten stelleveske tror jeg... Rita Holm er forholdsvis dyr, 5200,- for vogn med bag... I Tyskland er det nok enda mer å spare, men ville sjekket først, du taper jo en del på reisen også:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, barnevogner er IKKE momsfritt! Du må betale 25 % moms på den. Men du kan jo prøve å få den sendt som gave, da slipper du unna (hender de tar stikkprøver, men da må du få selger til å skrive at den er solgt så billig at de sender som gave. Tror du slipper moms på vogner under 1000 kroner)

Vet at noen nettbutikker sender som gave

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som mange har god prisoversikt!! :-) Hvor i Sverige var det de hadde den til 5499,- Er det forresten noen der ute som har en pent brukt til salgs?? Årsmodell/farge/pris?? - og med softbag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...