Gå til innhold

Festeblødning?


jeg&sambo er foreldre

Anbefalte innlegg

Jeg mistenker at jeg kanskje kan være gravid denne gangen, og idag, en uke før IKM har jeg hatt litt mensenvondt og en ørliten blødning. Mest lysebrunt slim som lukter litt ekkelt. Samboer påpekte om jeg hadde prompa, når han gikk på badet etter meg:(:(huff ofghuff, det var flaut:( Så da er mitt store spørsmål om dette er den såkalte festeblødningen alle snakker om eller om jeg liksom får mensen en uke for tidlig?!(noe som jeg aldri får) Og eggløsning hadde jeg for en uke siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det kan kanskje være festeblødning :o)

men jeg har aldri hørt at det lukter av den...kanskje du også har fått UVI..og det er vanlig når man er gravid.

 

Lykke til !!! Regner med et innlegg om at du er gravid om noen dager ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kommer nok sikkert til å spørre dere om gode råd og spørsmål hver dag intil jeg får eller ikke får IKM:)takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Vil bare si at jeg har det på samme måten. Fikk lysebrunt/rødt slim i går, nøyaktig en uke etter EL og en uke før IKM. Eneste forskjellen at det ikke luktet noe spesielt. Du skal se det er klaff denne gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har jeg fått UVI også... dette blir bare mer og mer spennende...:)men fortsatt 4 dager til IKM og testen jeg måtte! ta var negativ:( men, håpe håpe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tar tranebærtabletter til UVI - funker kjempebra og det vil ikke skade fosteret ditt ;o)

 

Fikk UVI forrige pp.....og fikk det tilbake da jeg ble gravid :o)

Så du har et godt tegn !!!

 

Lykke til !!!!!

Krysser fingrene for deg !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor langt på vei er du da, Hebbie?Kan jeg spørre hva nicket ditt betyr..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 4+3 i dag :o).....

Nicket betyr ikke noe - er bare et kallenavn av mitt virkelige navn.

Jeg og ei venninne skulle finne kallenavn til hverandre og fant dette på meg - har hatt det siden jeg var liten. Men er visst brukt av flere i verden..hehehehe....merker det når jeg skulle lage brukernavn ;o)

Trodde det var orginalt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det er rart når man skal lage brukernavn, så er det alltid opptatt uansett:) når begynte du å få symptomer i det hele tatt da?og ikke minst- hvor tidlig slo testen ut på deg?etter ikm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg begynte å bli oppblåst i begynnelsen av uka uten at jeg skjønte hvorfor - føltes mer ut som magen bare hadde blitt større og buksene satt strammere....

Er ikke sikker på når tid IKM er pga. forskyvning forrige pp - men det ser ut som det var 4 dager før og da var det et klart og sterkt kryss....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i begynnelsen av første uka eller nå i begynnelsen av denne uka? shit, for hvis det er tilfelle så er buksene mine også strammere rundt magen. Stussa nemlig på akkurat det, fordi rundt ikm får jeg alltid mye vann i kroppen men klærne blir liksom ikke strammere av den grunn.

hvordan utarter din graviditet seg da?er du mye dårlig enda eller er det foreløpig bare kos å være gravid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det begynte forrige uke - den uka før IKM :o)

-var øm og vond i eggstokkene

-murringer

-kraftige magekramper -skikkelig dårlig i magen (kan være fordi jeg skulle på operasjon)

-MEN.....ca. 5 dager etter EL så fikk jeg skarpe stikk i magen rett under navlen (fikk det forrige pp også ) - sannsynligvis så var det da egget festa seg :o)

-så fikk jeg plutselig en dag noe som lignet på EL slim !

 

FRA JEG FANT UT AT JEG VAR GRAVID :

Kjente ikke til noe særlig symptomer før på tirsdag....da ble jeg litt kvalm og halsbrann - har hatt det hver dag siden da.

Men etter jeg fant ut jeg var gravid så har jeg hatt helt grusomt ømme brystvorter - akkurat som brystvortene har blitt vridd mer og mer og det stopper ikke. Har vært så vondt at jeg har gått med en bh-topp døgnet rundt.

Vært ekstremt trøtt og sovet dårlig om natten pga. hostinga mi, men så trøtt på dagen at jeg har måttet sovet noen timer og blitt trøtt igjen på kvelden...

Fått et sår i munnen (gravisymptom)

Mer tykk hvit utflod....føles plutselig fuktig der nede..

De siste dagene har jeg begynt å grine for ingenting...

Blitt mer sulten...

Oppblåstheten har dempet seg litt :o)

Er sulten og kvalm, men mat eller tanken på noe mat vokser i munnen på meg....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så snill du er som gir oss spente sjeler en fin symptomliste:)hehe.

Jeg må fortelle at jeg sto opp nå klokka 12.00 og gikk og lagde meg en kopp kaffe på gammel vane. Har harr avsmak på kaffe siden den 4, så hadde fortsatt ikke lyst på, men var så trøtt. Men så ble jeg så kvalm sånn plutselig at jeg trodde jeg ble nødt til å springe på do. Det kom en sånn "sulten-kvalm"rie sånn plutselig!fysj, det var ekkelt! tenkte jeg burde spise noe, men jeg orker ikke noe mat:( og dessuten sa horoskopet mitt at idag gjorde jeg meg klar for en etterlengetet overraskelse som jeg har ventet på lenge- og endelig er klar for:) spennende:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet selv hvor interessant det var når gravide la inn symptom lister slik at jeg kunne sammenligne..... :o)

 

Er mye nå som er skikkelig nedtur - smaker liksom ikke godt lengre... Så det er et godt tegn :o)

 

Prøv å få i deg noe - som regel så blir du litt bedre.Men jeg var fortsatt kvalm rett etterpå eller mens jeg spiste - men bedre enn da jeg startet..

Er kanskje spiren sin måte å gi beskjed at den trenger næringsstoffer :o)

 

Håper du får overraskelsen du har venta på !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg får gå å smøre meg ett knekkebrød m hvitost. er det eneste jeg har lyst på..men så har jeg glutenallergi, så de knekkebrøda jeg eter er ikke så gode lenger plutselig. smakløse:)huff of huff, lurer på hvor dette skal ende:)takk for gode råd. skal få beskjed når jeg tester:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjipt å være dårlig og attpåtil spise kjedelig smakløse knekkebrød !

 

Gleder meg til å høre hva testresultatene blir !!

Håper det blir positivt !

Krysser fingrene for deg !!! XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...