Gå til innhold

cec 26 og kimby -tror nok jeg er helt på bærtur her.....he,he..


Elastica

Anbefalte innlegg

Etter at du cec 26 spådde meg -noe som stemte helt utrolig mye- og du spådde en graviditet litt fram i tid..... Jeg ble da litt nyskjerrig siden du spådde gutt og stjerna nevnte jente.

Men altså - jeg leste et eldre innlegg som kimby hadde svart på ang. bruk av pendel. Forsto det slik:

 

Dersom ringen (brukte min giftering i gull) gikk i sirkel betydde det -ja,

og dersom ringen gikk fram og tilbake vannrett betyr det -nei.

 

Har prøvd dette ca. 15 ganger og får det samme svar hver gang!

 

Pendelen sier at jeg blir gravid i slutten av mai og at jeg får både jente og gutt...

 

Hva sier dere?? Gjør jeg noe feil her?? Har spurt pendelen om mange andre ting også og synes jeg få veldig klare svar.

 

Jeg synes dette er veldig spennende og holder på å lære meg litt tarot også, men må liksom vite om jeg gjør det på rett måte.

 

Hva tror dere om dette svaret? og metoden ? :-)

 

 

Jeg er 090968

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :)

 

Det høres veldig rett ut det du gjør men du kan og be den vise deg et ja også etterpå ber da den vise deg et nei :) Jeg har ja og nei sånn som du beskrev men en venninne av meg har det mottsatt :) du kan jo prøve det og se om den viser det samme da.

 

Jeg spurte pendelen min no og jeg fikk opp graviditet på deg i mai og at det ble en jente som jeg fikk opp sist og :) men så fikk jeg opp at du får en til ganske kjapt og det blir en gutt så det ser ut til at det blir to tette på deg :) Får litt å henge fingrene i om ikke lenge du da :)

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk foe at du svarte meg ,stjerna. Veldig spennende dette da..

Når du også får opp mai på meg så er jo mulighetene store...:-)

 

Liker godt å ha mye å henge fingrene i he,he og jeg har en snill mann som hjelper meg. Er veldig glad i han og mine skjønne barn!!

Kanskje jeg får en eller to til før jeg er for gammel :-)

 

Jeg takker så mye for at du tok deg tid til å svare, og ønsker deg en riktig GOD PÅSKE!!!!!

 

Masse klemmer fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...