Gå til innhold

DA ER DET BESTEMT!!


strekkmerketrollet

Anbefalte innlegg

NÅ slutter jeg å amme!

 

Var hos legen i dag og fikk konstatert at jeg har fått betendelse i tillegg til soppen.. Dette greier jeg ikke lenger.. En plass må grensen gå! 7uker med smerte helvete!

 

Tusen takk for all støtte dere har gjitt meg! Tror ikke dere aner hvor mye det betyr for meg;)

 

Sliter litt med tårene nå.. gleder meg veldig til å bli smerte fri, men samtidig ser jeg fortsatt for meg; "EN GOD MOR AMMER SITT BARN"

(noe jeg las en plass...) *sukk*

 

Tusen takk igjen, jenter ;) Lykke til videre!

Stor takke-masse-klem fra meg og Hanna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til med flaske :o) Det blir nok like mye kos, og like mye kjærlighet på vesla di, så du skal ikke ha dårlig tanker om deg selv!

Du har gjort hva du kunne, og mer kan ingen forlange! Like greit å gi seg når det bare blir slit!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til.Livet blir mykje meir kos etterpå.Det går igrunnen fort over etterpå,at det blir ein vane med flaske.Vi er heldigvis flinke å innrette oss.Opplevte det slik eine ammeperioden eg og.Måtte slutte,kun bryst bet heile tida.Bedre lykke neste gang.Og kos deg med lille tulla di.

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til!! Jeg hadde det akkurat som deg så vet hvor JÆVLIG du har hatt det. Her gikk det seg til heldigvis, etter ukevis. Blir masse kos med flaske også. Leste en plass at man kan "dra opp genseren" og la barnet ligge inntil puppen / huden din mens de får flaske, så de bevarer hudkontakten. For kos og nærhet er det viktigste av alt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jammen vært flink som har klart dette i 7 uker! Nå må dere kose dere med flaske. Jeg tror nok at du vil få en mye enklere hverdag. Følelsen "jeg prøvde kanskje ikke nok" vil kanskje melde seg mange ganger, men da må du bare tenke "jeg prøvde nok"!! Kanskje du vet om det, men det er noen nye sider som heter flaskeposten.no eller noe slikt. Der kommer de med masse gode råd!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du har gjort en fabelaktig jobb så langt, og snart vil du som jeg oppdage hvor herlig det er å være mor, uten smerter og tårer ved ammingene..

 

Jeg har fått et helt annet liv etter jeg slutta!! Slet også med dårlig samvittighet før og like etter jeg slutta, men den forsvant med melka så og si..

 

Lykke til!! =))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Masse lykke til! Det er helt sikkert det beste for dere, og en god mor ammer ikke bestandig sitt barn; en god mor gir nærhet og kjærlighet og har overskudd til barnet sitt. En god mor gir mat, og for deg er dette MME. Klem til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den personen som sa/skrev "en god mor ammer sitt barn" burde fått rundjuling spør du meg.. Maken til taktløshet!!!! Jeg amma i 3 mnd, da slutta jeg pga masse problemer, men jeg er ingen dårligere mor enn de som ammer til barna er 2!!! Jeg blir så utrolig provosert av at folk kan si sånne ting..

 

Jeg gir Andreas alt han trenger av mat, nærhet og kjærlighet uten å amme, og han har det så godt! Og jeg gjør det på en mye mer gjennomført og helhjertlig måte nå når jeg slipper å tenke på såre pupper og tette melkeganger..

 

Der! Måtte bare få ut dette.... =))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mammantilhanna, du har vaert saa flink til aa amme saa lenge... Du skal ikke foele noe nederlag for at du skifter over til flaske. Jenta di har faatt en kjempefin start og mme er laget saa bra naa at hun ikke kommer til aa lide noen noed. Det er et enormt ammepress overalt og det gjoer alt saa vanskelig for moedre som maa slutte. Jeg snakker selv av erfaring... Jeg maatte slutte og amme gutten min i uke 7/8 etter at det ble paavist at han hadde laktose allergi paa toppen av aa ha forferdelig kolikk. Jeg var saa sliten og produserte ikke nok melk pga alt stresset at det var en lettelse aa skifte til flaske. Gutten ble roligere da jeg utstraalte mere ro ogsaa. Vi koste oss skikkelig og hadde det saa mye bedre enn da vi stresset med amming som bare gjorde magen hans til en hard knute og masse hyling.

 

Kos deg med jenta di naa, og vit at du gjoer det som er det beste for dere begge. Gutten min har vokst seg stor og sterk selv om han "bare" ble ammet en liten stund. Han har ikke hatt allergier, og vaert mye mindre syk enn mange av barna til venninder som ammet lenger...

 

Store klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TUUUSEN TAKK alle sammen for trøstendes ord! Jeg kjenner allerede at skulrene mine har begynt å senke seg.. Men jeg synes dette er vanvittig tøft.. Håper den værste skuffelsen går over snart. Har lixom alltid sett for meg at jeg skulle amme barnet mitt..

 

HORMOOOONENE gjør ikke saken enklere heller... (bare spør mannen min!... hihihi... stakar...)

 

Setter i alle fall stooor pris på alle som har gitt meg respons! Vet ikke hva jeg skulle gjort uten dere! (FAKTA)

 

*klemme masse på dere alle*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...