Oktober2006_mamma Skrevet 10. april 2006 #1 Skrevet 10. april 2006 Lurte på om noen kunne gi meg et klart svar på om jeg kan være med på å pusse opp huset eller ikke. Det dreier seg i første omgang om maling av vegger inne. Noen sier til meg at det skal gå helt fint, så lenge malingen er vannbaser. Mens andre sier at vannmaling er det verste, da den utsondrer gasser over lenger tid... Så nå er jeg litt forvirret. Vi kjøpte hus i fjor sommer. Et lite oppussingsobjekt, og skulle gjerne fått gjort litt her før fødselen. Det er jo fortsatt lenge til. Er i min 14 uke bare (Antageligvis. Legen ble litt usikker nå sist, så det er mulig jeg er i min 15 eller 16 uke. Men det skal jo ikke ha noe å si. En liten avsporing bare. Fikk høre hjertelyd på fredagen som var og er fortsatt ganske stolt og vil rope det ut til alle ) Hehe
Anonym bruker Skrevet 10. april 2006 #2 Skrevet 10. april 2006 Tror nok at du kan være med på oppussingen bare det er tilstrekkelig me lufting. Viktig å lufte ut skikkelig både mens malingen pågår og etterpå. Vannmaling lukter mye mindre og tørker fortere, men om den utsondrer gasser over lengre tid, det vet jeg ikke. Ville hørt med en fargeforhandler. Gratulerer, og lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå