Gå til innhold

Lilje 74 hvordan gikk UL?


siricilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjære Siricilla, :-)

 

så koselig å finne denne tråden :-) Kjekt å bli husket på.

 

Har nesten ikke fått sett på maskinen nå som sambo er hjemme og vi skal rekke alle mulige praktiske ting før påske-helligdagene. Det er fantastisk å ha ham hjemme i påsken!

 

UL var en flott opplevelse. Alt var bra med den lille. Fin symmetri sa jordmor... hjertet mitt sto litt stille når hun undersøkte hjertet. Da ble hun nemlig helt stille. Ellers pratet hun og forklarte hele veien... På ultralydarket skrev hun 4k ved hjertet... Hun sa at alt var helt fint - som det skulle... men skal ta opp dette med 4k med legen forsikkerhetsskyld. Kanskje er det bare vanlig? Ellers trodde hun det skulle bli en jente, men kunne ikke si det helt sikkert...

 

Terminen ble flyttet til den 5.september fra den 7. To dager frem... Så nå bytter jeg uke på søndager. Føler egentlig at min termin var vel så riktig, men to dager betyr jo ikke noe egentlig...

 

I dag har vi vært på trygdekontoret for å finne ut av alle frister etc. Antakelig får jeg overta farspermisjonen uten problemer siden sambo ikke har rett på perm... Det var en god nyhet at det kanskje kan la seg gjøre. :-)

 

Vel, på tide å køye. Skal forsøke å kikke innom i morgen igjen..

 

Hvordan står det til med deg da? Blir det påskefjellet til helgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du.

 

Nå har jeg vert helt fra meg, var sikker på det var noe galt siden du ikke stormet inn på BIM for å fortelle oss hvordan det gikk ;-)

 

4k regner jeg med at står for 4 hjertekamre, dette sjekket de hos meg når de underøkte hjertet i hvertfall.

 

Jeg har begynt å pakke for påskefjellet, herregud å mye man må pakke med barn, bare gled deg eller så kan mannen din grue seg for å stappe bilen full. Kult i begynnelsen, pesete etterhvert. Man skulle nesten tro at bilen krymper.

 

Vi reiser i morgen tidlig så da blir det ingen BIM før til mandags kveld. men er her så lenge jeg kan, ikke lett med en treåring som ikke er i barnehage;-)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

 

Så herlig det høres å pakke for påskefjellet :-) Vi blir i byen har vi funnet ut siden hytta vi har tilgang på på Vestlandet er så langt unna.

 

Hvordan blir det med påskeharen da? Følger den med på lasset? Da jeg var liten la mamma ut tomme påskeegg når påsken startet, og natt til åskeaften fyllte påskeharen dem alltid på mystisk vis. Kjempespennende! Hihi av en eller annen grunn har jeg begynt å tenke på alle slike koselige ting. Gleder meg til å ha noen å videreføre tradisjonene med :-)

 

God tur på fjellet!

 

Klem,

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...