Gå til innhold

Hei. Er det noen som vil spå meg ?


asteria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ser ut som du står ovenfor et valg i kjærlighet, kan være noe annet og men føler det er kjærlihetslivet ditt du må velge noe i. Uansett hva du velger så blir du litt skuffet for du må gi slipp på noe, uansett så kommer du til å velge det som er rett for deg. Det kan være du og typen (hvis du har det) har sklidd litt fra hverandre og at du føler det er på tide å ofre litt for å finne tilbake til hverandre igjen. Hvis du er singel så kan det være du får flere du må velge mellom og det er jo kanskje en ønske drøm for noen ;)

 

Lurer på om det har vært litt problemer i forholdet ditt (hvis du har type) ser ut som det er her det ligger, ser ut som at dere må sammarbeide litt bedre og at dere en balansegang. Ser at det ordner seg men dere må jobbe litt med det :)

 

Ser en ny begynnelse på deg, ta sjanser du ellers ikke ville tatt, ha troen på deg selv og følg hjertet ditt, lev livet, ikke tenk på at noe virker sprøtt bare gjør det du føler for der og da :)

 

Ser at du går lysere tider i møte og at tingene snur seg til det positive :)

 

Ser en endring i økonomien din og, ser ut som det det blir en bedring der.

 

Får opp graviditet på deg, ikke så lenge til føler jeg og det blir en gutt :)

 

Vil bare si at jeg er ganske fersk i dette så det hadde vært greit med en tilbake melding :)

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for koslig spådom. Håper det går i oppfyllelse for alt var så positivt. Er gift. Har det fint. Men er på leting etter ny jobb. Og håper på å bli gravid ! Så den gutten du så er en drøm som går i oppfyllelse. Skal gi deg beskjed så snart jeg blir gravid : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...