Gå til innhold

Jeg blir gal....


ღLitjpia24 is hurtingღ

Anbefalte innlegg

av meg selv snart!!!

 

Kan godt forstå at sambo må riste på hodet innimellom ja.

 

Idag er jeg skikkelig babysjuk. Er helt fortvilt mer eller mindre. Sitter og håper at jeg er gravid og greier og greier.

 

Og jeg som nå i det siste har hatt lyst til å vente i minst 1 år før jeg evt skulle prøve å bli gravid?!? Aaaaaarrrrgggghhh!!!! Blir nesten litt sint på meg selv jeg nå. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei vennen!

Godt å se deg her igjen, prøver eller ikke....

De hormonene våre er nok ikke lett å forstå seg på for de stakkars mennene våre, ikke lett å vite hva de skal si eller gjøre hele tida, for det blir jo stort sett feil...... Bare spør min kjære du...

 

Det er vel litt tøft for deg å legge prøvinga på hylla så lenge, når du egentlig var såååå klar for baby, og det blir vel ikke lettere når sambo fortsatt er like klar, stemmer det?? Det er lett å si at man skal vente med prøvinga, men som jente er ikke det så lett da.... Husker hvordan jeg var selv, ble like skuffa hver gang tanta kom, selv om jeg egentlig visste at det var lurt å vente med baby.

 

Bruker du fortsatt compen din da? Kanskje hadde det vært greit å ikke bruke den en stund, slik at du ikke hele tiden blir minnet om hvor i syklusen du er osv? Hvis du ikke syns det er greit å bruke den som prevansjon da. Bare vet hvordan det er med meg, når jeg vet at det er EL-tid så er det vanskelig å hoppe over en sjanse til å lage et lite frø....hehe. Nå tuller jo kroppen min så masse at jeg hopper visst over uten og ønske det da....

 

Håper du finner ut av dette da snuppa! Bare oss to som ikke er gravide fra det første treffet vårt.... Hadde jo vært kos om vi kunne få det til å klaffe samtidig, så vi kan følge hverandre.

 

Masse klemmer til deg fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...