PrinsessaPåErta Skrevet 10. april 2006 #1 Skrevet 10. april 2006 Noen som har noen tips til bad, hva slags fliser, farger etc. Skal bygge hus og planlegger badet...
*bubbs* Skrevet 10. april 2006 #2 Skrevet 10. april 2006 Hva jeg bittert har fått erfare: -Du bør ha veldig god ventilasjon om badet er lite. -Du bør ha varmekabler bak speilene så de ikke dugger -Du bør bygge en dusj/badekar som er enkel å holde pen (ren) og er hygenisk -Du bør ha mye oppbevaringsplass som er enkel å komme til: dette inkluderer godt med hyller og skap under vasken (ikke gå for den minimalistiske stilen) samt glasshyller ved speilene -Håndkletørrer: Helt genialt og fungerer samtidig som en ovn. Hva jeg er veldig fornøyd med: -Du bør ikke velge helt hvite fliser, de blir veldig fort stygge: Legg heller melerte fliser (jeg valgte beige terracotta, men om jeg skulle valgt igjen ville jeg hatt rosamelert eller turkismelert for å få litt farge!) Flisene må ikke være glatte (sklifare). -Mange speil og store speil. Gjør det lett å stelle seg om morgenen og gjør rommet veldig lyst. Jeg murte speilene inn i veggen og det er jeg kjempefornøyd med! -Ha en benk rundt vasken til å sette fra deg ting på og pynte opp på. Jeg har en krukke med falske orkideér som gjør mye av seg her..
Gorgonvaktmester Skrevet 11. april 2006 #3 Skrevet 11. april 2006 Let litt på nett og les om problematikken med dårlige membraner koblet med utstrakt bruk av gipsplater. Ikke gi deg før entreprenøren går med på å bygge baderomsveggene opp av fuktsikre produkter
PrinsessaPåErta Skrevet 11. april 2006 Forfatter #4 Skrevet 11. april 2006 Takk for gode tips! de skla jeg ta med meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå