Gå til innhold

P-piller og bivirkninger


PrinsessaPåErta

Anbefalte innlegg

Har dere som sluttet på p-piller merket det på kroppen mht bivirkninger? At kroppen er andeledes mener jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gikk på kombinasjonspiller (er det det de heter??) i ca.6 år, sluttet for 7 år siden men sliter fortsatt med det som visstnok er østrogendominans. Har blitt veldig sensitiv for alt av hormoner, selv P-ringen måtte jeg droppe. Får nå en progesteronsalve som jeg tar noen dager hver måned for å undertrykke min egen østrogenproduksjon. Uten denne får jeg cyster i eggleder, sliter med hodepine og blir ille premenstruell... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste hva jeg skrev, og det var jo ikke veldig positivt...

Legger til at jeg ved hjelpe av LadyComp (finner eggløsning) ble jeg kjapt gravid, og har i dag en fireåring som må holde ut med meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da, jeg tenker mye på hormonene som er i pillene, jeg har gått på disse i mange år, det kan umulig være bra tenker jge. Er egentlig litt lettet over at jeg har sluttet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo mange som kan gå i årevis uten å få noen som helst problemer, også er det sånne som meg... Jeg merket det allerede da jeg gikk på pillene, ble veldig deprimert til samme tid hver måned, så da sluttet jeg. Hadde du noen problemer da du gikk på dem, eller er du bare bekymret nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...