Gå til innhold

Råmelk


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Til min store forskrekkelse har jeg begynt å få råmelk ut puppen...er bare i uke 23. Noen som har vært borti det samme?? Er litt redd for at det skal bli mer etterhvert og jeg blir plaga med å lekke, men ennå har det bare kommet litt...

Har noen erfaring??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Jeg er i uke 26 nå, og har begynt å få råmelk i det ene bryste for en ukes tid siden. Ikke så mye, men en dråpe eller to. Merker det spesielt om morgenen hvis jeg går i bare morgenkåpen Da kommer et par dråper ut. Ikke noe å bekymre seg over sier de. Aner ikke om det vil komme masse råmelk før babyen er født. Får vente å se. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til anonym her så vil jeg bare si at jeg så et innlegg av en her inne for en tid siden som sa hun hadde fått råmelk og var omkring uke 19-20 tror jeg. Da tenkte jeg at det muligens var meg det var noe i veien med... :) Er muligens veldig forskjellig??

Er det noe ca tidspunkt det er vanlig å få råmelk? Ev er det noen som ikke får det i det heletatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 18 nå, og har hatt råmelk i det ene brystet siden uke 18. Det kan hende jeg fikk det så tidlig siden det er under 2 år siden jeg ammet førstemann da.... Men vet ikke.. Reagerer litt på fargen jeg da.

Det som kommer ut er grønnfarget og vet ikke hva det kommer av. Kommer til å ta det opp med lege/ jordmor snart hvis det fortsetter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er i uke 23 nå og det har vært råmelk her i endel uker, husker ikke helt fra når. den er helt blank. noen får det, andre får det ikke. alt er like normalt. sist var det ikke en dråpe før fødselen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk jeg også rundt uke 16...Visste ikke hva det var, så var litt bekymra:)

Men er visst helt normalt, og er fremdeles bare et par dråper av og til, så lenge det ikke blir mer er det ikke noe problem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 18 nå, og har opplevd et par ganger at det har kommet en del råmelk. Tydeligvis er det forskjellig fra person til person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min ser litt blank ut og litt gulaktig ut, varierer litt. Vet ikke om det er normalt... Når den er blank, er den ikke helt blank, mer sånn litt uklar..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk melk i ca uke 18 både sist gang og denne gangen. Heldigvis blir det aldri mer enn noen dråper. Kan ofte se det på lakenet om morgenen. Det har til dags dato aldri vist utenpå klærne, så ta det med ro.

Å forresten: Trodde sist at jeg kom til å ha masse melk når jeg begynte å amme, siden jeg hadde hatt melk så lenge, men det stemte ikke. Det ble med de få dråpene flere dager etter fødselen. Produksjonen kom i gang til slutt da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 18+3 og har hatt dette i ca en uke... TRor ikke det er så uvanlig eller farlig for den saks skyld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjelp, våkna med to ganske store flekker på nattlkjolen idag jeg og er bare i uke 22! Hmmm, flaut, kan det ha noe med at vi koste oss litt igår!? Huff, skal til syden snart; tenk om det sees gjennom bikinien..?

 

Hvorfor får noen råmelk i svangerskapet og noen ikke?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo....

 

Jeg er i svanagerskapuke 23 nå..

Men jeg har ikke fått råmelk enda hvorfor ikke det?

 

Men jeg har skjent ganske møye stik om ømmhet på bryst vorta hvorfor det?

 

Kan noen hjelpe meg..?

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt råmelk siden uke 21 eller noe, nå er jeg i uke 25.

 

Råmelka mi er gulhvit og kommer i bittesmå dråper om jeg klemmer på brystvortene, spesielt om morgenen eller kvelden. Noen ganger kommer det spontant også, ser små flekker i bh'en eller i nattøyet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo...

 

Hvorfor får jeg ikke råmelk ut jeg er i uke 23 i dene uken ?

Er det noe med meg eller?

Kommer det seinere eller ?

 

Kan noen hjelep meg å svare meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...