Gå til innhold

Vokser magen fort?!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg bare lurer, den har ikke vokst i den forstand, men blitt hard nederst. Det har overhodet ingenting med tarm/avf å gjøre. Over "det harde" er den oppblåst. Pleier i grunn ikke å ha det slik. Så kvalm på jobben i dag at jeg omtrent hang over medisintralla. Så var jeg fin hele dagen helt til nå. Nå kjennes det ut som drøvel`n skal kvele meg. Har større, men ikke så vonde bryster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Magen vokser ikke særlig fort nei.. Jeg begynte omsider å bruke mammabukser fra uke 15 sist,, for da var magen så øm og oppblåst at vanlige dongeribukser var ubehagelige å ha på.

 

"Appelsinen" i magen kjente jeg første gang i uke 8 sist. En hard liten klump nederst i magen rett over skambeinet. Men den er der ikke hele tiden. Det er livmoren som av og til trekker seg sammen og blir hard. (Slags kynner). Men hvis du skulle være gravid og være såpass langt på vei så burde vel det vise på en test nå,,, eller hvis du er en av dem som ikke har nok hcg til å få utslag på hjemmetest så burde du gå til lege og få det avklart...

 

Klem :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...