Gå til innhold

April: Lys i tunnelen


Nuppen

Anbefalte innlegg

Var på kontroll på Ullevaal sykehus idag og har fått time til igangsetting. Det var dessverre ikke noen særlig tegn til modning så han ville at vi skulle vente til over påsken. Så 18. er den magiske datoen... Det er så utrolig godt å vite at da skjer det ihvertfall noe, selv om det beste er jo at det setter i gang av seg selv og det er jo det jeg håper på. Så nå skal jeg prøve å slappe av og kose meg litt med mann og barn i disse påskedagene.

 

God påske til alle dere!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så spennende da!

 

Hva er grunnen til at du blir satt igang? Skal nemlig inn til vurdering i morgen jeg...

 

Er mildt sagt spent jeg og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hovedgrunnen er at jeg har slitt en del psykisk dette svangerskapet.. Prøvde i over et år med å bli gravid og når det endelig satt så ble jeg redd for alt... Dette gikk jo utover de rundt meg også fikk jeg dårlig samvittighet for det så det ble en skikkelig ond sirkel. Så hadde jeg en god periode men så begynte det nå mot slutten igjen... Har gått 100% sykemeldt siden slutten av februar så dagene har blitt utrolig lange. De har jeg fylt med venting så nå føler jeg egentlig at jeg er i uke 46 eller noe sånt. Vært ut og inn på kontroller p.g.a. sv.skaps forgiftning,men det har jeg heldigvis sluppet unna. En annen grunn er at menstermin var 4. og ultralydtermin er 15. Litt stort sprang og jeg vet jo når jeg ble gravid!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så bra at det har gått slik som du ønsket. Eg var også på kontroll på føden i går og får vete den endelige avgjørelsen idag... men eg var på kontroll pga evt stort barn... javel h*n i magen var blitt 4300g og eg var halveis moden, så det låg alt til rette for at igangsetning ville gå bra.... så det blir evt igangsetning den 17 eller 18 april....

 

så nå sitter eg her og krysser fingre for at det går min veg.

 

Masse lykke til vidare og god påske

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...