Gå til innhold

Kan jeg bade i stamp???


Happy-32

Anbefalte innlegg

Skal på påskeferie nå om noen dager og der har vi en stamp vi fyller med vann fra havet. Lurer på om noen vet om det er skadelig å sitte i stamp når man er gravid? Er 9 uker snart.

Vet at man ikke anbefales det i siste trimester pga av varmen som kan starte fødsel og bakterier opp i sjeden.

Noen som vet??

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hørt at det er i starten av svangerskapet man skal være forsiktig også. At varmen og boblene (trykket) kan føre til abort. Så undersøk litt mer før du stuper uti!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er noen fare å bade litt. Så lenge det er sjøvann er det jo ingen "giftige" stoffer som i feks massasjebad. Du trenger gjerne ikke overdrive men litt bading er jeg sikker på ikke skader. De er jo egentlig ganske godt beskyttet disse små skattene våre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å bade i stamp er vel som å bade i basseng? - og det kan vi trygt gjøre. Som du sier, så er det i siste trimester vi bør passe oss litt pga det kan være ørliten åpning på livmoren og da kan allslags ekkelskap komme inn og skape infeksjoner.

 

Kos deg i påskestampen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener dere at vi ikke kan bade i boblebad i første tri? Gjelder dette hele svangerskapet? Jeg skal kanskje i et badeland om en ukestid, og da er det vel greit å vite hva jeg kan gjøre og ikke. Er da 8+2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...