Gå til innhold

Modnings akupuntur, erfaring:-)


sweetey

Anbefalte innlegg

Da har jeg vært der å satt nåler, vet jo ikke enda om det har virkning, men man merker at kroppen har fått en form for stimuli.. fler kynnere og, men det sa hun at jeg kom til å få.

 

Anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

fikk også dette idag. merker ikke så mye. men har slappet veldig av etterpå da jeg hørte det var anbefalt...hadde kanskje hatt mer kynnere dersom jeg hadde vært i mer aktivitet.

når har du termin da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Fikk også min første modningsnål idag, er bare i uke 35, så fra uke 37 sa akupunktøren (som og er jordmor) at jeg skulle få modningsnåler flere steder. Spurte litt om det og hun fortalte at ut ifra en undersøkelse i tyskland så viste det seg å ha den effekten at fødselen ble forkortet med gjennomsnittlig to timer...-er jo ikke dumt det da ;) Skal og ha positiv effekt i forhold til at man kommer seg kjappere etter fødselen (t.o.m. ved keisersnitt)!

 

Så nå får vi bare vente og se, lykke til! Hvilken uke er du i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du svarte på termin nå. Får nok litt flere nåler fremover jeg da i og med at jeg startet så tidlig. Har forresten gått til henne fra uke 12, brukt akupunktur mor flere ulike plager (kvalme,migrene, halsbrann, kynnere osv.) og er svært fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal igjen på termin dagen for det var den eneste dagen som egentlig passet. og du?

je gfikk to nåler langt ned i korsryggen, en mellom tærne(tommel og peketå, hvis du skjønner) en på den ene skinnleggen, en på innsiden av den andre leggen( jeg lå siden) en på hver hånd, mellom tommel og pekefinger, og en i mellom øynene.

 

var det der du også fikk og skal du igjen? dette er jo litt spennende, men foreløpig merker jeg ikke noe..

håper ikke det gjorde noe at jeg ikke sov noe hele natta på forhånd.. har veldig probl med å få sove og kkjenner meg helt utsllitt enda.. håper ikke det ødelegger for effekten....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk ikke samme steder som deg... jeg fikk en på den ene foten, en på hver hånd-mellom tommel og pekefinger, en på magen over skambenet, og en ved hvert kne...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal føde på A.hus. Gjør man det på sykehuset? jeg trodde det var noe man gjorde privat hos en akupunktør eller noe jeg........ Har ikke så mye greie på dette :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo det er endel akpuntører som gjør dette, men jeg mener det er best å gå til Jordmødre som gjør det , da de har erfaring fra alt rundt dette:-)

 

A-hus har ikke.. men Ullevål har , derfor jeg lurte.

 

Ta kontakt med Jordmora di og hør om dere har noe i kommunen?

 

Vet det er endel i Oslo- men dyrt ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg går til en akupunktør som er jordmor og som holder til på majorstuen (Klinikk Fjeld), hun er helt super! Prisen er 700 kr ved første konsultasjon og deretter 300 kr de neste gangene. Som sagt hjelper hun meg med andre svangerskapsplager enn bare modningsnåler også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fekk det sammen med stripping. Kjente riene allerede på hjemvei.. Fødte dagen etter. Var moden når jeg fekk dette. Tror det og hadde betydning for resultatet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går til Anny Carlson på Torshov Naturmedisinkse senter i Oslo. Hun er super og jobber mye med gravide. Har gått til henne for kvalme og leggkramper og det har funket, skal gå til henne for modning senere. Hun tar 300 kr gangen, 450 første gangen. Anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...